Jag har köpt ett par rimfrost rider

B

blondi3958

Dessa RIMFROST RIDER Så skäna och så varma :love: inne i alla fall :D

Några mer som har sådanna? :love:
 
Nej men de såg ju helsköna ut. Pris?
Kanske ska störta iväg till affären nu direkt :D
 
Dom kostade 898:- på granngården.Fick dom för 798:-extra pris :)
Dom har det i sitt lilla blad så det borde gälla överallt :)
Dom är super varma (Thermolite foder) inne i alla fall.
Och dom är jätte sköna :bow:
 
och jag älskar mina :love: :banana:

Är dom varma fast det är -10 grader ute?
Har aldrig hittat ett par stövlar som håller mina fryssna tår varma när det är kallt ute, men jag hoppas dessa gör det :bow:
 
Hej!

Med risk för att göra er oroliga...

För 1,5 år sedan köpte jag ett par Rimfrost Paddock. Dessa användes 1-2 ggr i veckan det första året och sedan dagligen det sista halvåret. Alltså inte mycket använda.
Jag gillade verkligen dessa skor fram till för en månad sedan, då de började spricka. Sprickorna sitter i vecket som bildas strax bakom tån då man går. När de väl hade börjat spricka gick det sedan väldigt fort och idag kan man nästan ta tag i och riva loss ytterhöljet där fram.

Jag konstaktade Mountain Horse angående detta men de svar jag fick där var att skor är färskvara och man kan inte förvänta sig att de ska hålla hur många år som helst :mad:

Slutsats: Jag köper aldrig mer skor från Mountain Horse...
 
Jag har också ett par såna och jag älskar dom dom är verkligen varma och sköna...
 
fy vilken korkad kommentar... :mad:
d tror dom att dom vinner kunder på eller??
 
jag var tvungen att lämmna tillbaka mina stövlar idag :cry:
Jag fick skavsår av dom när jag gick inne med dom :crazy:
Men dom var guda varma :bow:
Har nu köpt ett par helly hansen sockor till mina graninge och hoppas klara mina tår denna vintern också :D
 
trist....
men många skor behöver ju ett tag på att "gås in" innan dom sitter bra...
 
Dom på granngården sa att dom inte brukar gå ut sig med tanke på att det var syntet :mad:
Så nu sitter jag med graninge och helly hansen sockor :D
 
oki...hoppas att d inte blir för kallt för dig då...
själv klarar jag mig med vanliga sockar och vinterridskor från hööks...
men så e jag inte så frusen heller...
 
dom heter steeds...
men jolly jumper har dom nu...
dom e helt underbara...
tror jag skrev om dom i en anna tråd och du gillade tydligen inte dom men smaken e ju som röven, klöven... :D
 
Jag köpte ett par för två månader sen. Det gäller att passa på när de finns hemma! Har hört att tex Granngården kan inte få hem fler par i år!

Storleksmässigt är de nog ganska normala. Sköna är dom och de verkar vara varma med! Inga frusna fötter i vinter, hoppas jag...!
 
Låter mycket bra, jag behöver något som man kan rida dressyr i min kängor är så klumpiga och stora så man tappar känslan helt :o
Nu ska jag på jakt :D
 

Liknande trådar

Utrustning Nu när det är kallt ute hade jag behövt något varmare på fötterna när jag rider än mina vanliga jodphurs. Jag har sedan tidigare ett par...
Svar
13
· Visningar
813
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 370
Senast: Buongusto
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 459
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
967
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp