Jag har misslyckats....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jag har misslyckats....

Hehe... samma här

Jag har funderat på det där varför jag inte har haft någon prinsessaperiod. Jag har kommit på att fram till dess att jag började skolan så lekta jag nästan bara med pojkar. Jag har mycket kusiner och alla som är i min ålder är pojkar. Närmaste grannen var också en pojke som jag brukade vara mycket med. Jag tror mina barndomskamrater höll mig stadigt förankrad med fötterna på jorden. Det var inte tal om att man var nån prinsessa, jag var bara en liten, liten skitunge!
 
Sv: Jag har misslyckats....

Dom hade klivit upp på en stol och turades om att stryka sina snoppar - vår moster retar dom för detta än idag......

50 år senare! Sån är jag också, jag glömmer aldrig!
 
Sv: Jag har misslyckats....

*lånar knapp*

Måste bara få tillägga - på tal om leksaker - det absolut totalvidrigaste i leksaksaffären är Bratz-dockorna. ALDRIG så länge jag lever kommer en sån innanför våra dörrar! Jag blir totalförbannad bara jag ser dom. Dom är äckliga. Nästan så man börjar gilla Barbie - hon ser iallafall snäll ut...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Jag måste bara skriva av mig samt fråga om det får gå till såhär på tävlingar.. Jag var i Mariestad i helgen och startade FT, det var...
2
Svar
22
· Visningar
2 399
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp