Jag har tappat bort hästens vaccinationskort

R

Rex

i flytten i somras.Jag har letat överallt men det är och förblir borta.Kan jag få en kopia av vet som vaccinerade?Är en sådan kopia giltig?Känns lite onödigt att vaccinera om från början bara för att ha det på papper,jag vet ju att hon är fullvaccinerad?Känner mig så klantig :confusedMVH Rex :bow:
 
Veterinären registrerar aldrig att din äst har fått vaccinationen.
Du måste nog vaccinera om hästen med en grundvaccination.
 
Om du har så bra kontakt med din vet så h*n kan stå för att fylla i ett nytt vaccinationskort och stå för att den har alla vaccinationerna så kan du väl be denne göra det, om h*n inte vill för att h*n inte är helt säker på det så får du snällt vaccinera om, du måste ha med alla vaccinationer från grundvaccinationen på ditt kort.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har en lite konstig fråga. Jag har letat häst ett tag och det har gått ganska dåligt. Men det var en häst som jag hade ögonen...
Svar
2
· Visningar
1 066
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Precis som rubriken! Hur snabbt var ni uppe på hästryggen igen efter att ha opat bort äggstockarna och äggledarna?🌼 Letar häst och fick...
Svar
0
· Visningar
444
Senast: FruS
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 393
Senast: Amha
·
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 442
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp