Jag kan inte le

Bukefalos 30 år!

Rosett

Trådstartare
Det ser jättekonstigt ut när jag försöker le, iofs är det när jag gör det medvetet framför spegeln. Kanske det ser bättre ut när jag ler spontant, utan att tänka på det.
Upptäckte detta när min tandläkare bad mig le, för att han skulle kunna se hur tänderna såg ut. Jag gjorde nån slags grimas 😬 och kände mig jättedum.

Snälla, säg att jag inte är ensam om detta!

Det ser jättekonstigt ut när jag försöker le, iofs är det när jag gör det medvetet framför spegeln. Kanske det ser bättre ut när jag ler spontant, utan att tänka på det.
Upptäckte detta när min tandläkare bad mig le, för att han skulle kunna se hur tänderna såg ut. Jag gjorde nån slags grimas 😬 och kände mig jättedum.

Snälla, säg att jag inte är ensam om detta!
Skulle nog säga att dom flesta ser konstiga ut när dom ler på kommando. Det blir inte naturligt och man ler inte "rätt".

Sådär ser jag också ut om jag måste le på kommando. Det syns lång väg att det inte är genuint för det är bara munnen som ändras. Ler eller skrattar jag på riktigt så är det mer som ☺️ och 😆, det är inte bara ögonen som följer med utan hela ansiktet.

Jag kan inte heller le på kommando, jag ser ut som en psykopat :meh:
1768065214566.webp

Liknande trådar

• Jag känner mig…
  • Bli av med utseendekomplex?
  • Gamla föräldrar, vad ska jag göra?
  • Kan underbett växa bort???

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund