Jag klarar inte mer

Jag HAR verkligen försökt så jävla mycket. Jag vet att vissa inte tror det och att det verkar som jag inte har försökt men jag lovar att jag HAR det. Jag har försökt med trauma terapin och skolan och att ha rutiner och fysio terapin och färdig hets träning och ALLT har jag försökt med så mycket jag orkar eller mer motför jag orkar. Men nu så orkar jag inte mera.
Utan dom sista dagarna känns som jag bara har blivit krossad och kniv huggen och av sliten och helt mosad. Och jag HAR försökt att göra bra saker och att ha en possitiv in ställning och allt sånt. Men det är ändå så jag inte ens orkar andas och jag orkar inte tänka och jag orkar orkar orkar inte finnas mer.
Jag har ju gjort allt och jag har försökt men allt blir ändå värre. Det bara går inte mera och det är ingen mening att bara fort sätta så blir det ÄNNU sämre även fast det känns o möjligt att det kan bli sämre motför nu.
Men jag kan inte vara med mer. Jag KAN INTE komma ännu längre ner det GÅR INTE. Hålet är för stort så det är o möjligt att komma upp igen denhär gången.
Jag är väl be segrad då och jag är en för lorare som ger upp. Men grattis till dom som vann då isåfall.
 

Fina, fina Emma :heart Vi som läser allting du skriver vet hur mycket du kämpar, OCH hur långt du kommit.

Minns du vi pratade om att det är lite som en klättervägg, när man tagit sig en bit upp och sedan ramlar ner så blir det enklare nästa gång för man vet hur man ska göra för att komma upp igen. Men jag vet det inte känns så just nu.

Kan du få ta en "timeout" bara och försöka pausa tankarna ett tag? Vila och återhämta dig så mycket det går? ❤
 
Fina, fina Emma :heart Vi som läser allting du skriver vet hur mycket du kämpar, OCH hur långt du kommit.

Minns du vi pratade om att det är lite som en klättervägg, när man tagit sig en bit upp och sedan ramlar ner så blir det enklare nästa gång för man vet hur man ska göra för att komma upp igen. Men jag vet det inte känns så just nu.

Kan du få ta en "timeout" bara och försöka pausa tankarna ett tag? Vila och återhämta dig så mycket det går? ❤
Kanske vissa av er som läser tycker så iallafall.
Och det känns tvärtom för mig att det blir svårare för varje gång och denhär gången så kommer jag inte kunna klättra upp igen.
Och det GÅR INTE att få som en timeout för tankarna är aldrig pausade. Detenda är att dö så dom blir tysta.
 
Åh hjärtat. ❤️‍🔥 Du kämpar så. Det förstår vi. I alla dina jobbiga stunder så är du långt bort men vi finns här.
 
En sak som jag undrar är varför man inte kan bara sluta finnas ifall man har gett upp. Jag bara tar upp plats och luft fast att jag har gett upp och jag tror inte att det kommer bli bättre. Inte ens M eller min hund valp eller nånting hjälper och jag är mera påbotten motför jag har varit på nästan ett år. Det borde vara mitt val att ge upp ifall jag har försökt så jävla mycket så jävla lång tid och ändå så är det lika hopp löst.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 429
L
  • Artikel
Dagbok Nu är allt slut 😭 Och jag kan inte sluta gråta. Jag HAR försökt ALLT jag kan hurmycket somhelst. Men om det inte funkar så funkar det...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
8 501
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 023
Senast: Mauen
·
L
  • Artikel
Dagbok Andas in andas ut Det blir bättre till slut Så andas in andas ut Ibland så kanske det inte finns några bra vägar att välja på. Utan...
Svar
8
· Visningar
849
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Vad gör halvblodsägare?

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp