Jag orkar inte mer...

Sv: Jag orkar inte mer...

Om någon håller fast mig och någon annan tvingar i sär mina ben så handlar det inte om blyghet utan det är att våldta någon som inte vill.

Jag antar att ratten tog det i beaktande ... men de godkande inte hennes nej darfor att de, (namndeman?) ansag att hon gjorde det for att hon var blyg och det raknades inte? Excuse me? Tjejen sa nej ... och da tvingade killarna sig pa henne ... exact vad kallas det i andra fall?
Har ni läst domen?

/Lady_S
 
Sv: Jag orkar inte mer...

Jag kan också återupprepa mig, eftersom du gång på gång ignorerar det faktum att jag hade ett syfte med att påtala detta - som inte alls var det syfte du anser att jag måste ha haft.

Därför att jag sett många som reagerat mer på att det var gruppsex inblandat, och därför resonerat som så att flickan självklart har blivit våldtagen.
Jag har t.o.m gett dig exempel på vart jag sett detta fenomen, men lik förbannat kommer du och påstår att det jag skriver är "slut-shamingt".

Och vem tror du att du är som lägger ord i munnen på folk på detta sätt? Allvarligt talat alltså!
Ingenstans har jag skrivit att flickan inte har blivit våldtagen! Jag har uttryckligen skrivit att det var "av samtycke tills flaskan kom in i bilden".

Jag vet inte vad din definition av våldtäkt är, men min definition säger att våldtäkt börjar där samtycke slutar/saknas. Men du kan väl lyckas förvrida den meningen också till något riktigt smaskigt och kvinnoföraktande. Du är ju bra på sånt.
 

Liknande trådar

Äldre Det känns som att jag tjatar om detta men jag kan inte låta bli för jag har verkligen fått nog. Jag ber om ursäkt på förhand för ett...
48 49 50
Svar
992
· Visningar
54 968
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp