Jag skänker Cilla en tanke

Sv: Jag skänker Cilla en tanke

10 Över 4 föddes vår son. :D fick se honom snabbt, och peta lite, nu är han en våning upp för undersökning.

Han ser ut som en rumpnisse. :D
 
Sv: Jag skänker Cilla en tanke

10 Över 4 föddes vår son. :D fick se honom snabbt, och peta lite, nu är han en våning upp för undersökning.

Han ser ut som en rumpnisse. :D

nämn inget på FB är ni snälla!!!!!
 
Sv: Jag skänker Cilla en tanke

GRATTIS!!!!

Var bara tvungen att logga in och kolla läget, precis i tid tydligen. Vi gillar snabba uppdateringar :D
 
Sv: Jag skänker Cilla en tanke

Stort grattis, snyggt jobbat Cilla! :D Nu håller jag tummarna att den lille rumpnissens hjärta funkar fint.
 
Sv: Jag skänker Cilla en tanke

Rumpnissar är underbara! :)
Stort grattis, så härligt! Jag håller tummarna.för det lilla hjärtat!
 
Sv: Jag skänker Cilla en tanke

Grattis, vad underbart! Hoppas hoppas allt går bra för lilla hjärtat :)
 
Sv: Jag skänker Cilla en tanke

Lånar sista knappen för att säga GRATTIS!!!

Och coolt med direktuppdatering på Buke, värsta stålkvinnan :bow: (Själv hotade jag att döda den som så mycket skickade ett enda sms, haha!)
 
Sv: Jag skänker Cilla en tanke

Har följt dina trådar i tysthet och vill bara säga GRATTIS till hela Cilla-familjen till den lilla pojken! :bump:

En liten rumpnisse :love:

Hoppas hoppas hoppas hjärtat fungerar fint nu!!

Grattis igen!
 

Liknande trådar

Samhälle Nu närmar den sig! Veckan jag skulle vilja följa 24/7! Det blev väl inga programledare som jag hoppar högt över men det brukar alltid...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 513
Senast: sjoberga
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
487
Senast: Takire
·
Hästvård Det är så mycket diskussioner om tillskott hit och tillskott dit, men jag hade velat skicka in ett tex träckprov för att checka av...
2
Svar
33
· Visningar
1 928
Senast: skiesabove
·
Relationer Jag måste få klappa mig själv på axeln nu. Ingen annan gör det ändå. Skulle ringa ett viktigt samtal i oktober och idag lyckades jag...
Svar
8
· Visningar
828
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp