Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
IgĂ„r sĂ„ gjorde jag en jĂ€tte jĂ€tte JĂTTE dĂ„lig sak. Eller sjĂ€lva den saken Ă€r inte dĂ„lig för sigsjĂ€lv men allt om varför och allt sĂ„nt Ă€r jĂ€tte dĂ„ligt. Och det MEST dĂ„liga Ă€r att det inte bara pĂ„ verkar mig utan att det pĂ„ verkar en av dom finaste och snĂ€llaste personerna som finns Som jag bara smittar med allt jĂ€vla Ă€ckel frĂ„n mig. Inte för att jag VILL det men jag verkar som jag drar med exakt allaandra ner i min skit. Som att hela jag Ă€r nĂ„n Ă€cklig sjukdom som smittar mera Ă€n tillexempel pesten. SĂ„ alla som Ă€r i nĂ€r heten blir bara smittade och pĂ„ verkade. Och desto mera jag tycker om nĂ„n desto mera smittar jag den
Dagbok Jag har tvekat mycket över att starta den hÀr trÄden men provar hÀr pÄ dagbok sÄ jag kan vÀlja att radera mina inlÀgg om jag Ängrar mig...
HÀstnyheter Det brutala Àr ju efter döden, sÄ för djuren spelar det ju ingen roll. Det jag menade med att det inte i sak Àr nÄgon skillnad mot...
SamhÀlle SÄ lÀnge din son studerar Àr du underhÄllsskyldig tills han Àr 21 Är. Det betyder inte att du Àr skyldig att bekosta vad som helst utan...
Hemmet DÄ skulle jag jag leta reda pÄ en elektriker som kan göra jobbet och meddela butiken du handlat frÄn att du inte Àr intresserad av deras...
Ăvr. Barn Haha ja, jag har absolut ingen aning om hur det gick till!
Efter en febrig kvÀll och 13 h sömn Àr han som sprillans ny igen och full av...
HundtrÀning Jag Àr en urusel förare och har till rÄga pÄ allt en malle. VÄgar knappt tÀnka pÄ vad folk tÀnker om oss bÄde i vardag och vid trÀning...
Hundavel & Ras Jösses anÄda! JÀttesynd med de tvÄ förlorade valparna, men rÀtt krasst sÀtt Àr det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Ăvr. Katt Nja. Jag har tvĂ„ Birmor som gĂ„r promenader i sele nĂ€stan dagligen. De behöver noggrann genomgĂ„ng av pĂ€lsarna nĂ€r de kommer in för att...