Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
lite fina bilder på när ni (eller en kompis) tävlar eller tränar ute på terrängbanan!
Har aldrig prövat fälttävlan själv, men har varit hästskötare ett antal gånger åt vänner som tävlat och jag gillar verkligen hela grejen, men tidiga mornar, långa promenader och massa söta hästar och fart å fläkt å spänning. Vill hemskt gärna pröva snart! Har tyvärr ingen egen polle att träna på bara .
Jag slant ju på riktigt i alla fall, jag klämde inte högt upp på låret! Tror inte den stackaren har hämtat sig ännu. När jag slant så sa jag: "Ooops, ursäkta att jag gjorde en ia!" Så han kommer ihåg!
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
Kropp & Själ
Hej!
Jag skriver väl mest för att dels kanske få råd och sedan höra att det finns fler än jag..
Som rubriken lyder så har jag svårt att...
Hundavel & Ras Jag tänkte mest att eftersom du varken ville ha fällande päls eller pälsvård skulle jag ta upp en av vardera, för du kommer aldrig undan...
Hästmänniskan Vi köpte en c ponny till dottern när hon var 11 år och 138cm lång.
Vi är urdåliga på att sälja hästar och ville inte bara ha hästen i 2...