”Jag ville skrämmas”

C

cowboy

En jägare måste väl veta att det är ett dödligt vapen han anväder. Det som dödar älg kan lika gärna döda människa och häst.

L

lilleman

Re: ”Jag ville skrämmas”

Måste man överhuvudtaget låta han genomgå en "liten" sinnesundersökning?
Det säger väl sig självt att han inte är riktigt riktig.

Att det som tur var gick bra för ryttaren vet vi ju men hur gick det för hästen?

Re: ”Jag ville skrämmas”

Håller med om att han inte kan vara riktigt klok. Hela händelseförloppet visar väl det? När man låter det gå så långt att man står och skjuter, oavsett om man inte har för avsikt att skada, för att skrämmas/skada då kan man inte vara helt ok där uppe.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6657 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
2 258
  • Låst
  • Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
664
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
5 757
Övr.Allmänt http://www.expressen.se/nyheter/gavleimam-var-med-i-hemlig-jihadist-grupp/ Det jag länge antagit och gissat mig till har nu även...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
14 526

Bukefalos

Dagbok, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat