T

tant agda

...vilka får man se på täby nästa helg???

Jag kommer iaf, i bättre dressyr och terrängform än nånsin förhoppningsvis :D
 
Sv: Jaha...

Jag kommer också :)
Samma här! Har varit på terrängläger och hoppläger nyligen, och blir en kort kurs dagarna innan, så bättre förutsättningar kan man nog inte ha. ;)
 
Sv: Jaha...

Kommer inte, men vill bara gratta dig ännu en gång för placeringen i Örebro i helgen.
 
Sv: Jaha...

tack tack! :bow:

känns lite lugnare inför täby efter den superterrängen :)
 
Sv: Jaha...

Det kan jag mkt väl tänka mig, såg ju helsuper ut. Hoppas det går bra i Täby också. Samt att ni får ihop ett lag till Udden.
 
Sv: Jaha...

pm-ar dej så du vet vem jag är :D

har inte sett några startlistor men de kommer säkert under veckan på www.swfrk.se
 
Sv: Jaha...

Nu blir jag nyfiken på vem du är. Någon som vet när resultaten kommer på deras hemsida?
 

Liknande trådar

Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
1 028
Senast: Sirap
·
  • Artikel
Hästnyheter Sista helgen i augusti 2025 är det dags för nästa europamästerskap i dressyr, ett EM som kommer att ridas i slovakiska Samorin.
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Gunnar
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 783
Senast: hhere
·
  • Artikel
Hästnyheter VM i sportkörning för par i franska Haras du Pin blev inte vad Sverige hoppades på. Men förhoppningsvis kan det leda till att de blågula...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp