Bukefalos 28 år!

Jan-Erik: ”Jag var rädd för mitt liv”

De sa väl bara bu och hästar blir ju rädda för ingenting ibland. Gubben som låg på marken var vargarna inte så intresserade av, det hade ju varit det lättaste bytet.
 
Känns mest som meningslös sensationsjournalistik, artikeln leder ju ingenstans?

Hästar är lättskrämda, det hade inte blivit annorlunda om det hade varit ett rådjur eller en hund som hoppat ut på vägen.

Om gubben eller hästarna däremot blivit uppätna hade det kanske varit något att skriva om. :cool:
 
Han sa ju det själv "Både hästen och jag hade varit chanslösa om de velat gå på oss".

Både häst och människa klarade sig från en attack så jag antar att vargarna inte var ute efter ekipaget.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 561
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu har du möjlighet att få köra travhäst på Solvalla med Erik Adielsson och Stig H Johansson. Till förmån för GeBortTillSport pågår just...
Svar
0
· Visningar
546
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Järvsö Blomster, tränad av Jan-Olov Persson, gjorde det igen. För andra året i rad vann hon Svenskt Mästerskap för kallblodiga ston och...
Svar
0
· Visningar
425
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Travstjärnan Björn Goops stall krävs på 1,8 miljoner kronor – av sina tidigare andelsägare. Bland annat innefattar kravet skadade- och...
Svar
0
· Visningar
449
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp