Jätteskön ridhjälm!

kopur

Trådstartare
Jag har köpt en ny ridhjälm och den är verkligen jätteskön! Det är en Eurolite ventilationshjälm. Lätt, luftig och sitter jätteskönt! Bra pris också, ca 700 kr. Har tidigare sett den på annons från "En riktig ridsportbutik" och nu hittade jag den på Granngården och slog till! Sommarens present till mig själv! :) TACK snälla jag för den fina presenten! ;)

låter bra..kanske ska kolla upp det..ska byta stall och där är det "lag" på att man ska ha hjälm, även när man rider dressyr..har ju när jag rider ut och dyl, men tycker att den mest är ivägen när jag tränar..så jag är på jakt efter nåt som inte märks så mkt ;)

kan tipsa om Casco Youngster oxå om nån skulle var intresserad av en BRA ventilerad LÄTT hjälm.
Kostar oxå runt 700:- spänn... :)

Sv: Jätteskön ridhjälm!

håller med om att den är skön o bra men se till att köpa en storlek som sitter lite trångt för de töjs ut väldigt!!!

annars är jag också supernöjd...skulle dock ha valt en strl mindre...men det är marginellt...den sitter kvar!!

Liknande trådar

Hästmänniskan Varning för långt inlägg, läs gärna allt innan svar. Lite bakgrund om mig som kanske gör det lättare för er att hjälpa mig och kunna ge...
Svar
8
· Visningar
1 879
Senast: Verdandi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 188
Senast: kma
·
Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga... 2
Svar
20
· Visningar
6 087
Senast: gul_zebra
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 272
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka