Jeans som inte glipar i dragkedjan?

När jag dragit upp gylfen och stängt knappen viker jag upp dragkedje-flärpen så den liksom fastnar lite uppåt. Då stannar den helt uppe och det syns inte heller, testa det :) Annars vet jag att Weekday förr hade små diskreta gummisnoddar som man satte fast flärpen med i knappen på något sätt, men jag har aldrig testat dem så vet inte hur de funkar.
 
Hittade en bild när jag googlade

_dsc1295_137606173.jpg
 
Jag har lite samma problem tror jag, dragkedjan sitter uppe men syns liksom hela tiden. Den modell som funkar bäst för mig är High Waist Hannah från Cubus. Inte alls så high waist som man skulle kunna tro, men sitter bra även över kurvor :)
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
617
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 927
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 514
Senast: kma
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp