Jeans - varför finns det bara stuprör eller bootcut?

Jc blir det dock svårt att hitta ett par jeans under 600 kr tror jag.
Inte alls, jag har köpt flera par för 400 där (och ett par för 100, på rea :up:), så det går allt att hitta. De har ju det mesta och flera olika märken i olika prisklasser. :)
 
TACK för alla svar!:bow:

Jag gick in på HM:s och Lindex hemsidor och vips, där fanns det svarta jeans med normal midja och raka ben! Och på Lindex samma jeans som jag har nu. Konstigt att jag inte har hittat dom i butik :confused: Iallafall på Lindex kunde man välja att hämta varorna i butik, så då kan jag ju prova direkt och returnera i kassan om de inte passar :up:
 
Jag gillar också raka jeans, brukar köpa på H&M eller på rea på Carlings eftersom jag inte heller har lust att lägga några större förmögenheter på jeans. Kommer nog inte på en enda gång jag betalat mer än 5-600 kr för jeans faktiskt och då har jag flera stycken märkesjeans som minst kostar det dubbla egentligen...
 
Beställa på nätet, hämta och prova och sen köpa eller lämna tillbaka lät smidigt. Ska tänka på det.
Var det fri frakt?
 
Ja, när jag kollade så var det fri frakt :) Låter ju logiskt eftersom man hämtar jeansen på plats.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 324
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 156
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Hjälp mig hitta fritids-/vandringsbyxor! Jag blir galen, så svårt att hitta några som passar. Jag har storlek 36 i vanliga jeans, har...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 361
Senast: HeddaVovven
·
Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 657
Senast: Alexandra_W
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp