JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jennie Larsson överlägsen i Intermédiaire I
Moderator
Hästnyheter
Amanda Eklund och Sambucus hade domarna med sig och tog hem helgens Intermédiaire-seger i Enköping. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Hemmaryttaren Eva Fahlbrink vann söndagens huvudklass, en Intermédiaire I, på Flyinges nationella tävlingar. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Dressyrtävlingar har ridits på Grevagården och i Åstorporten under söndagen. Vinnarna i Intermédiaire-klasserna blev Sophie Fleming...
Hästnyheter
I helgen reds det Intermédiaire-klasser på flera nationella tävlingar runt om i Sverige. ...
Källa / Läs mer...
Stärka 3 åring
Träning Jag hanterade min nuvarande 15 åring lite mer innan 3 års ålder, inte så mycket mer, men gick i skogen med henne. Sen reds hon in som...
Hippocampus
Alldeles nyss
Fördelar/ nackdelar med tinker?
Hästmänniskan En av de största nackdelarna är väl att de flesta som säljs inte är svenskfödda, vilket gör det svårare att kontrollera kvaliteten...
Mearas
16 minuter sedan
Födda -21
Avel Idag har jag gallopperat i utkanten av en äng med Kaj! 🙌🤩🍀 Var ju förra våren som jag åkte av på närliggande fält och bröt nyckelbenet...
miumiu
32 minuter sedan
Svar: 892
Visningar: 109 980
Avel