JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jimmy Takter på Jägersro – vann första på 22 år
Moderator
Hästnyheter
Hästen Cazanova Schack, testades positivt vid ett dopningsprov som togs efter en start på Jägersro i april. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
För första gången på åtta år tog Stora Wäsby fältrittklubb guld i lag-SM fälttävlan. Men det var egentligen ”andralaget” som lite...
Hästnyheter
Det har gått sex veckor sedan Johnny Takter tog ”time-out”. Men nu är han snart tillbaka. Kusken kör på Jägersro på tisdag. ...
Källa /...
Hästnyheter
Veijo Heiskanen var i ordentlig segerform när han besökte Axevalla under tisdagen. Tränaren noterades för karriärens första femling. ...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter i soffan med en viss salukipojk utsträckt över mina ben. Han tycker att mina lår är utmärkta som huvudkudde. Själv vill jag göra...
Red_Chili
Igår kl 22:23
Svar: 1 266
Visningar: 76 262
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag var lättad över att ha hittat Älva, men... Juno då!? Hon var fortfarande spårlöst försvunnen. Jag gick runt och lockade en stund...
Caoimhe
Igår kl 22:03
Svar: 1 130
Visningar: 59 033
Katt
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Håller tummarna! Jag har ju också en häst som rehabas (efter korsbandsop). Men vi har fått börja galoppera så smått nu, så skönt att...
warg
1 minut sedan
Svar: 1 316
Visningar: 102 297
Grenar
Släppa ihop liten häst med stora?
Hästhantering Jag har aldrig haft några större problem med stora och små.
Min stora har gått med minishettis och flera olika shetlandsponnys. Har en...
Blyger
2 minuter sedan
Chat GPT
Gnägg Jag använde den när jag skulle formulera ett syfte för min avhandling. Gav den abstract till studierna som avhandlingen bygger på och då...
MiniLi
23 minuter sedan