Jippi, trodde jag, men inte?

Sv: Jippi, trodde jag, men inte?

jag kan meddela att det var nog MENS hormonet stickan kände av.. :(:cry:
 
Sv: Jippi, trodde jag, men inte?

Jag vet hur det känns, alltid lika jobbigt att hoppas på ett plus och så kommer mensen :(

Men det är bara att ta nya tag ;)
 
Sv: Jippi, trodde jag, men inte?

Vad trist :mad:
Men du får försöka igen :bump:
Det är ju iallafall roligt, att försöka alltså ;)
 
Sv: Jippi, trodde jag, men inte?

tack alla.

Haha, fast jag är en sån trist männsiska som nog skulle klara mig ett par år utan göka!
 
Sv: Jippi, trodde jag, men inte?

jag kan meddela att det var nog MENS hormonet stickan kände av.. :(:cry:

Just därför man ska vänta med att testa, så slipper man bli så infernaliskt besviken. Jag kan inte förstå de som hela tiden ska testa flera dagar före BIM. De enda som tjänar på det är testtillverkarna.

Trist att mensen kom. Bättre lycka nästa gång!
 
Sv: Jippi, trodde jag, men inte?

Läs mitt andra inlägg, där skrev jag att jag har bim idag.
 
Sv: Jippi, trodde jag, men inte?

Just testlageret har det skrivits massor om på familjeliv deras stickor fungerar som de vill. Där har tom en kille lyckats få plus på deras stickor... Spökstreck och falska streck verkar vara väldigt vanligt då många sådana här trådar dyker upp med besvikna testare. :(

Köp billigaste på apoteket istället de fungerar bra, där var det ingen skillnad alls. Testade + på bim -5 dvs 9 dagar efter ägglossningen på ACO-testet.

Kram från javan
 
Sv: Jippi, trodde jag, men inte?

Jag har positiv erfarenhet av de billiga stickorna, testade med 2 av dom.

Första gången (morgonurin) för tidigt = neg.
Andra gången (morgonurin) + (5 dagar efter BIM):
phpzxweow.jpg


Graviditetssymptomen avtog helt (förutom toaspringet ;)) så jag testade igen 1 månad senare, ej morgonurin:
php7ngyvw.jpg
 
Sv: Jippi, trodde jag, men inte?

kan ha varit så att du har haft ett jättetidigt missfall. Det vore ju ganska korkat om testet reagerade på mensen...
 
Sv: Jippi, trodde jag, men inte?

Jag vill inte säga för mycket men visst reagerar stickorna på Hcg? Vilket endast produceras om man är gravid? Om det inte är så, kan någon förklara hur det kan visas även om man inte är gravid?
 
Sv: Jippi, trodde jag, men inte?

Jag vill inte säga för mycket men visst reagerar stickorna på Hcg? Vilket endast produceras om man är gravid? Om det inte är så, kan någon förklara hur det kan visas även om man inte är gravid?

Jo, så är det. Visar stickan att man är gravid är det säkert ett spökstreck. Alt. fel på testet..
 
Sv: Jippi, trodde jag, men inte?

Haha cool avatar.

Ja det var så jag tänkte. Så att den skulle visa mensen är fel. Ju.
 
Sv: Jippi, trodde jag, men inte?

nä faktiskt inte det hade hjälpt med en ;) Det är så svårt att läsa andras tankar. men tur det att du bara skojade!
 
Sv: Jippi, trodde jag, men inte?

jo jag förstår det men mitt humör var inte direkt på ;)humör...
;)
 
Sv: Jippi, trodde jag, men inte?

Just testlageret har det skrivits massor om på familjeliv deras stickor fungerar som de vill. Där har tom en kille lyckats få plus på deras stickor... Spökstreck och falska streck verkar vara väldigt vanligt då många sådana här trådar dyker upp med besvikna testare. :(

Köp billigaste på apoteket istället de fungerar bra, där var det ingen skillnad alls. Testade + på bim -5 dvs 9 dagar efter ägglossningen på ACO-testet.

Kram från javan

Nu vet inte jag om du och jag läste samma tråd.
Men jag läste en tråd om en kille som plussat där det senare kom fram att anledningen till att testet visat plus var att han hade cancer. Då kan tydligen också killar plussa.
 
Sv: Jippi, trodde jag, men inte?

jag läste nog inte slutet på den tråden för det minns jag inte. Men fy om det är så att killen hade cancer :(

Men bildar de verkligen cancer hormonet hcg?
 

Liknande trådar

Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 469
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 762
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 110
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 147
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp