JN sommarhandskar

Novelette

Trådstartare
I HästMagazinet nr 5/2004 visade de ett par handskar på sidan 17....det står att man kan få tag på dem i välsorterade affärer eller travshopar...har inte sett dem...
...de är skitsnygga, kanske fel årstid för dem men vill ha ett par i svart och grönt....
Nån som vet var man kan få tag på dem???

Sv: JN sommarhandskar

På Bidemans, finns vid de flesta travbanor eller www.bidermans.com. Vet inte villken modell du menar, men de finns nog inte i den färgkombinationen, helt svarta eller vita+svart, grönt, blått eller rött. Kan ju iofs. vara en ny modell, du får fråga.

Liknande trådar

Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 601
Senast: Tuggben
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 372
Senast: Johanna1988
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 367
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
16 311
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur