Obekväm arbetstid.
Kväll, natt, helg, röda dagar.
Tror hon menade att det är just ob som gör att lönen blir högre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Obekväm arbetstid.
Kväll, natt, helg, röda dagar.
Personlig assistent med sovande nattjänstgöring. Beroende på avtal tycker jag det är schysst betalt med tanke på vad jag har gjort. Jag har fått gå upp då och då och vara i sovande tjänst så att säga, men inte behövt sova efteråt.Vilka jobb finns det där man inte behöver anstränga huvudet, men som ändå inte är enformiga? Låglönejobb är inte intressanta.
ÄääähTror hon menade att det är just ob som gör att lönen blir högre![]()
Fast jag har verkligen ingen aning. Jag tröttnar på allt. Nuvarande jobb är egentligen bra men jag önskar det vore mer varierat. Sen krävs det att jag tänker ibland även om många arbetsuppgifter går på automatik.Är det inte bättre att fundera ut vad du kan tänka dig jobba med?
Att bara ta ett jobb för lön etc är som gjort för att tröttna och ha tråkigt, tror jag.
Krävs massor av hjärna o lokalkännedom man får genom att läsa karta,gps i sverige är inte helt pålitligt ,för att inte tala om hur stressande det kan vara.Köra budbil? Hämta och lämna paket (fedex, dhl, ups tex samt lokala firmor)
Jag är tyvärr ganska sömnstörd så det skulle nog inte vara så hälsosamt för mig att vara uppe och springa på nätterna.Personlig assistent med sovande nattjänstgöring. Beroende på avtal tycker jag det är schysst betalt med tanke på vad jag har gjort. Jag har fått gå upp då och då och vara i sovande tjänst så att säga, men inte behövt sova efteråt.
Det funkar säkert, även om jag inte direkt tycker det är lattjo att köra bil, framförallt inte på vintern.Köra budbil? Hämta och lämna paket (fedex, dhl, ups tex samt lokala firmor)
Krävs massor av hjärna o lokalkännedom man får genom att läsa karta,gps i sverige är inte helt pålitligt ,för att inte tala om hur stressande det kan vara.
Det kräver ganska mycket av chauffören. Tex så kan en av mina bilar få 20 ordrar på en gång, då är det upp till chauffören att kolla lev.tider och adresser och planera körningen. En icke-tänkande chaufför fixar inte många dagar hos ossKöra budbil? Hämta och lämna paket (fedex, dhl, ups tex samt lokala firmor)
Men det är väl en del av sjukdomen just nu också. Att du tröttnar.Fast jag har verkligen ingen aning. Jag tröttnar på allt. Nuvarande jobb är egentligen bra men jag önskar det vore mer varierat. Sen krävs det att jag tänker ibland även om många arbetsuppgifter går på automatik.
Gravgrävare?? Man behöver inte tänka och man stöter nog på massa olika rötter. Kanske inte så omväxlande..Vilka jobb finns det där man inte behöver anstränga huvudet, men som ändå inte är enformiga? Låglönejobb är inte intressanta.
Kyrkogårdsvaktmästare är sjukt bra betalt. Men det beror väl på också hur man förhåller sig till kyrkogårdar
Det kräver ganska mycket av chauffören. Tex så kan en av mina bilar få 20 ordrar på en gång, då är det upp till chauffören att kolla lev.tider och adresser och planera körningen. En icke-tänkande chaufför fixar inte många dagar hos oss
/trafikledare
Just nu känns det som om viktigaste jag kan få på jobbet är pengar. Så truckförarjobb skulle nog platsa.Jag tänker så att det är bra att du vet vad du inte vill ha, men vad är viktigt att du kan få på jobbet?
Det hjälper ju även att få det smalare.
Truckförare? Det brukar vara rätt bra betalt, beroende på var o.s.v. Lite lagom monotont och huvudbry.
Man kan ju verkligen släppa det när man jobbat sina timmar.
Kan du tänka dig att plugga? Finns ju grönyteskötsel/ trädgårdsutbildning som är ky utbildningar.
Ta jobb på en handelsträdgård?
Söka jobb på en gårdsbutik?
Inom vilken yrkeskategori har du kvalitéer där du kan bidra redan nu? Vad har du gjort innan?
Jag är antireligiös och tycker det är en del stollerier i religioner. Annars har jag inga problem med kyrkogårdar.Kyrkogårdsvaktmästare är sjukt bra betalt. Men det beror väl på också hur man förhåller sig till kyrkogårdar
Det kan ju vara så.Men det är väl en del av sjukdomen just nu också. Att du tröttnar.