Bukefalos 28 år!

Jobba utan kontrakt

Har du själv någon gång sett inbetalningen?

Japp, jag ser inbetalningen varje månad via mitt lönebesked som sedan kontrolleras mot självdeklaration och årsbesked från arbetsgivaren.... Lönebeskeden sparar jag i 10 år.
Men så har jag en större seriös arbetsgivare med anställningsavtal och kollektivavtal...
 
Japp, jag ser inbetalningen varje månad via mitt lönebesked som sedan kontrolleras mot självdeklaration och årsbesked från arbetsgivaren.... Lönebeskeden sparar jag i 10 år.
Men så har jag en större seriös arbetsgivare med anställningsavtal och kollektivavtal...

Nej, du ser inte inbetalningen. Du ser vad programmet räknar ut och skriver på lönebeskedet. Den fysiska inbetalningen till SKV är något helt annat. Och det är vad jag menar.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
24 002
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
614
Senast: niardasp
·
Skola & Jobb Jag jobbar på timmar i en liten butik och har gjort sedan sena hösten. Jag känner att jag inte alls vet hur det fungerar vid sjukdom...
Svar
4
· Visningar
593
Senast: starcraft
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
856
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Valp 2025
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp