Jockeys - Win or die trying

Miss QT

Trådstartare
Var det någon här som såg premiäravsnittet av Jockeys - Win or die trying i fredags (6/2) på Animal Planet???

Sv: Jockeys - Win or die trying

Åh, jag vill rida ner för den gräsbanan "down the hill" på Santa Anita :love:, den var aldrig öppen på vardagar. Det bara pirrar i hela kroppen!

Senast ändrad:

När går det? Jag såg inte men det låter som man vill se det.

Går på fredagar på animal planet. Jäkla kanal att gå på.......

På animal planets tv-tablå för ikväll (fre 13/2) står det ingenting om det programmet...

Eller, på en annan sida stod det att det går ikväll, och det verkar som att det är repris ifrån förra veckan klockan 20.00 och kvällens avsnitt sänds 21.00... Värt att knappa på tv ikväll och kolla om det sänds eller inte;)

Det var inget på min AP i alla fall, kan det vara så att det bara sänd i UK eller något. SKit också hade ju bokat tv:n för att få se, gick och tömkörde gamlingen istället vilket han tyckte var jätte kul, så något gott förde det ju med sig :D

Liknande trådar

Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 249
Senast: cambodia
·
Hundhälsa Åsikter finns alltid. Det finns lika mycket hundägare, som åsikter om vad som är bäst för hunden. Alla tänker vi olika, och samtidigt...
Svar
9
· Visningar
1 825
Övr. Hund Satt under lunchen och såg på Animal Planet, då särskilt på raspresentationen av engelsk bulldogg i ett hundprogram - en av tillfrågade... 2
Svar
24
· Visningar
2 292
Senast: YorkWann
·
F
Hästvård Jag vet inte hur jag ska börja... Jag skrev senast i fredags till er och presenterade mig själv och hur jag nu efter 5 år skulle kunna... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 781
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka