Jodpuch/skoridbyxor,behöver tips

charmant

Trådstartare
Är på jakt efter ett par snygga och bra skoridbyxor som inte kostar flera tusen.
Har ett par från Hööks men är ej nöjd med dom,tycker dom är stela och sitter illa.

Har sett flera snygga men då har prislappen legar på bortåt 2000 vilket jag tycker är för dyrt just nu.
Hur är Börjes byxorna?Fionns det snygga jeasn ridbyxor att få tag på,såna med bootcut?

Snälla ge mig tips och släng gärna in bilder på era brallor.

Sv: Jodpuch/skoridbyxor,behöver tips

Har från Catago som sitter bra och är sköna. Priset på deras ligger väl mellan 1200-1500 kr.

Sv: Jodpuch/skoridbyxor,behöver tips

Jag tycker Lillhästen i Stav har flera prisvärda alternativ, både med helskoning och knäskoning.

Liknande trådar

Utrustning Har tidigare i flera år kört med pikeur cindy men köpte i vintras ett par Gersemi sunna eller nåt liknande? tror jag de hette iaf...
Svar
6
· Visningar
1 968
Senast: kvandi
·
T
Utrustning Håller på och funderar på att köpa mig ett par vinterfodrade stövlar då jag måste försöka hålla ena foten varm annars kommer denna...
Svar
5
· Visningar
1 841
Senast: MiniLi
·
J
Övr. Hund Jag känner mig som världens sämsta hundägare som inte klarar av min egna hund! Vi köpte han när han var 7 månader, han kastrerades ett...
Svar
4
· Visningar
955
Senast: lady_vip
·
Utrustning ...är alltså frågan? Jag har ett par helskodda Horka skoridbyxor i manchester, helt underbart bekväma, och såpass smala nertill att...
Svar
12
· Visningar
2 077
Senast: topsy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka