Bukefalos 28 år!

Jösses :O

Sv: Jösses :O

Jag skulle INTE vija se en enda tränare från min hemmabana, de är alldeles för oattraktiva allihopa, de har ölmagar:eek:...inte snyggt, och så är de för gamla för mej.:D..Tjejerna då möjligtvis, de är nog snygga, om man är lagd åt det hållet..
 
Sv: Jösses :O

Jag e de :eek::devil: Men så är jag ju man med :angel:

För övrigt du har en riktigt liten söt häst humlan. Liten men stort hjärta ;)

:rofl:
Dina inlägg går inte riktigt ihop..
Fört ett förklarande om ditt kön och sen ett litet gulligt beröm av en söt liten häst ;)

Men vägen till min eviga hängivelse går ju genom beröm av min lilla stolthet :love:
 
Sv: Jösses :O

Jag e de :eek::devil: Men så är jag ju man med :angel:

För övrigt du har en riktigt liten söt häst humlan. Liten men stort hjärta ;)

Har inget emot, att folk är lagda åt nåt håll:grin:, för mej gör det inget, bara
beklagar att jag inte är det, då det förmodligen är tjejerna på min hemmabana, som är av det snyggare slaget, och är de enda man skulle kunna tänka sej att visa upp i en kalender;)...
 
Sv: Jösses :O

Har inget emot, att folk är lagda åt nåt håll:grin:, för mej gör det inget, bara
beklagar att jag inte är det, då det förmodligen är tjejerna på min hemmabana, som är av det snyggare slaget, och är de enda man skulle kunna tänka sej att visa upp i en kalender;)...

Civil Action är väl en man? :confused:
 
Sv: Jösses :O

Buke borde kanske komma med sin egen kalender?
Humelibumlan i tvättmaskinen är i alla fall given då.
 
Sv: Jösses :O

mycket bra juklapp! :D


Lines: ja, det är ju en jättebra idé! galen kalender skulle jag gissa..
 
Sv: Jösses :O

eller en netted på lyktstolpen? kan inte bestämma mig :eek:


är det meningen att man ska lägga ut bilder nu?
 
Sv: Jösses :O

DSC00136.jpg


hittade inte lyktstoplen tyvärr
 

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 492
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jaha, från mitt kärleksfulla grundläge blev det visst en störtkrasch ner i vansinnet....:meh: Eller ska jag kanske bara se det som ett...
Svar
0
· Visningar
338
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Tack vare att @cewe påminde mig om resistent stärkelse så fick jag tummen ur att testa. Jag hade hört om det tidigare och tyckte att det...
Svar
0
· Visningar
848
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flow nu när det gäller ridningen. Det är SÅ roligt, och som @Araminta skrev något som jag måste försöka ta...
Svar
0
· Visningar
423
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp