mag

Trådstartare
Jag undrar hur sjutton jag får till filändelserna så det blir små bokstäver. har ett par kort som ska ut på hemsidan och filändelsen måste vara med små bokstäver, men det går ju inte att ändra, eller är jag trög igen...
 
Sv: JPG. jpg.

Jag undrar hur sjutton jag får till filändelserna så det blir små bokstäver. har ett par kort som ska ut på hemsidan och filändelsen måste vara med små bokstäver, men det går ju inte att ändra, eller är jag trög igen...

jodå, håll bara nere skift när du skriverner jpg så blir det rätt.
men du kanske måste välja i filhanteraren att visa filer med filändelse.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en större handväska. Har flera små men har tröttnat på att antingen ha ryggsäck till jobbet eller liten handväska...
Svar
19
· Visningar
1 252
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Jag köpte igår en Fitbit Luxe. Främsta anledningen till inköp var att få en tillförlitlig stegräknare (mobilen har ingen bra sådan) och...
2
Svar
24
· Visningar
1 685
Senast: Ms_Antrop
·
Hemmet Har en cylinda diskmaskin från -17, insatt -18. Maskinen har låtit konstigt ett par dagar, men idag stannade den helt, vilket gjorde att...
Svar
0
· Visningar
355
Senast: Fibusen
·
  • Artikel
Dagbok Eller Deppmaten. Ja ni hör, jag har förmodligen förläst mig på flåshurtig populärvetenskap men jag har heller inget att förlora. Jag...
Svar
11
· Visningar
1 271
Senast: Brassneck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp