- Svar: 18
- Visningar: 2 914
Redan före årsskiftet kom obekräftade uppgifter om att Jula var intresserat av ett förvärv av Hööks. Då valde ingen av parterna att kommentera uppgifterna.
- Källa/Läs mer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas på ett tidigt aprilskämt. Kommer inte bli bra om jula köper upp hööks.
Familjen Blank har många trådar. Vet ju att Jula gav sig in och sålde en del hästgrejer men la ner det igen. Undrar om de kommer införa det i sitt sortiment nu igen.
Verkar väl dumt att konkurrera med sig själv, tänker jag.
Känns som om de kommer tumma på kvaliten, tyvärr.Varför inte? Starkare inköpskedja skapar bättre förutsättningar att förändra.
Känns som om de kommer tumma på kvaliten, tyvärr.
Känns som om de kommer tumma på kvaliten, tyvärr.
Ja, man släpper ju inte ett stort känt varumärke (Hööks), det vore inte så smart. Tänker jag...Varför tror du det? Hööks lär inte bli Jula utan fortsätter som vanligt.
Ja, man släpper ju inte ett stort känt varumärke (Hööks), det vore inte så smart. Tänker jag...
Det kanske till och med kan resultera i att Jula inser att även folk med fötter mindre än storlek 40 kan vilja köpa kängor med stålhätta. Av någon anledning kan man nämligen bara köpa lågskor med stålhätta där om man inte är karl.Tror faktiskt de kan bli bra. Jula har mycket intressant i sitt sortiment som vi använder i stallet med. Tror att de kan utveckla båda kedjorna faktiskt.
Och rosa arbetsbyxorDet kanske till och med kan resultera i att Jula inser att även folk med fötter mindre än storlek 40 kan vilja köpa kängor med stålhätta. Av någon anledning kan man nämligen bara köpa lågskor med stålhätta där om man inte är karl.
Dom började gå utför långt innan dom blev uppköpta. TyvärrMärks det någon skillnad då? Jag har iaf inte märkt att något skulle vara annorlunda nu.