Julkalendern 2021 - En hederlig jul med Knyckerts!

Jag trodde att den skulle kunna kännas jättefånig, men hittills tycker jag inte det iaf. Sen är det väl tvivelaktigt moraliskt, men antar att det kommer finnas nån lärorik twist där på slutet om inte annat :).
Ja, de var väldigt bra :heart och ja, det var en av de absolut sämsta på senare år.

-----------

Tjuvarnas Jul är en kalender jag aldrig sett förresten, måste ha sett något avsnitt och sen bojkottat den, men tänker kanske skulle gett den en andra chans...? Hmm (skrev kanske det här alldelles nyss^^).
Jag gillade Tjuvarnas jul. Bra julstämning och snyggt gjord.

Gillade även första avsnittet av årets julkalender. Jäklar vad snyggt stylad Gizem (mamman) var, vill se mer 😄
Men ungen som inte vill vara kriminell är redan störande. Ja, vi fattar att du tycker det är jobbigt.
Tror 100% att familjen kommer bli en ”hederlig” familj på slutet och självklart fira jul med den ensamma polisgrannen. Störde mig också på att polisen ser ut som en amerikansk polis/sheriff, med stjärna och allt.
 
Jag saknar en ordentlig presentation av namnen. Pappan heter Bove, dottern Kriminellen och polisen Paul Isman. Hunden heter Snuten för att de ska kunna säga "truten Snuten!" när den skäller.
 
Besvikelsen är stor här hemma. Bor utomlands och titta på julkalendern har blivit en tradition hos oss, ett sätt för barnen att se svenska traditioner.
Därför skulle vi som tidigare år titta, men iår verkar dom ha ändrat och det går inte att titta utanför Sverige.
 
Besvikelsen är stor här hemma. Bor utomlands och titta på julkalendern har blivit en tradition hos oss, ett sätt för barnen att se svenska traditioner.
Därför skulle vi som tidigare år titta, men iår verkar dom ha ändrat och det går inte att titta utanför Sverige.
Såg att det skrevs om det i Aftonbladet. Förhoppningsvis så ändrar de sig!
 
Jag saknar en ordentlig presentation av namnen. Pappan heter Bove, dottern Kriminellen och polisen Paul Isman. Hunden heter Snuten för att de ska kunna säga "truten Snuten!" när den skäller.

Fy så töntigt... nä det känns inte som nåt för mig...
Haha.... Jag tyckte namnen var kul. Kriminellen var ju riktigt fyndigt till och med :D ! Har inte sett första avsnittet ännu, men det ska jag nog göra :) !
 
Jag tyckte det var lite händelselöst? men å andra sidan tycker jag alltid de första avsnitten är det, sen kommer man liksom in i det och accepterar berättarformatet lite mer.
 
Jag tittade på avsnittet idag och tänkte försöka titta på hela kalendern i år. :) Förra året såg jag enstaka avsnitt och före det var det ett antal år jag inte har någon koll alls på julkalendern.
 
Imorgon smäller det! 🥳 🎅🤶
Julkalendern drar igång! I år blir det En hederlig jul med Knyckertz!

Kommer ni titta? Vad tror ni...? Har ni förhands-tittat eller är det big NO NO? (som för mig, har absolut inte förhands-tittat!).
Jag har bara läst någon liten artikel om den och jag känner att hmm... det kan bli bra.... eller flopp :P Haha. För mig brukar det vara så, antingen älskar jag kalendern eller så ger jag den två-tre avsnitt, men hatar den och ser en gammal istället :P.

Förra årets var ju jäääättebra tycker jag, så den blir nog svårslagen, men hoppas årets kan bli bra också! :banana:⭐⭐⭐

dsadsada.jpg
Tittade med dottern 2 år idag, tycker den verkar lovande och dottern gillade den också. Får väl se om de äldre barnen har något intresse för att se den :p
 
Började titta men sonen dissade det direkt, så får kolla själv verkar det som. Av det jag såg verkade den underhållande.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp