Julkalendern 2021 - En hederlig jul med Knyckerts!

Okej, alla fyndiga namn. Men Fia fattar jag inte?

Tycker det är så kul att Knyckertz dessutom alltid har något randigt plagg på sig 😁

Och undrar om den mystiske mannen på slutet är någon typ av polis? Såg ju ut som ett halsband inspirerat av en sheriff i USA?
 
Okej, alla fyndiga namn. Men Fia fattar jag inte?

Tycker det är så kul att Knyckertz dessutom alltid har något randigt plagg på sig 😁

Och undrar om den mystiske mannen på slutet är någon typ av polis? Såg ju ut som ett halsband inspirerat av en sheriff i USA?
Ture är väl inte heller något speciellt?
 
Okej, jag erkänner. Jag tycker årets julkalender är jättetråkig. Jag försöker verkligen ge den en chans men det är än så länge noll julkänsla och platt story.
 
Fortsätter supergilla kalendern :) :). Egentligen vet jag inte riktigt varför :D Sååå bra är ju egentligen inte storyn, men ja, jag gillar den ändå, vilket är kul!
Tror mycket är mammans förtjänst, tycker hon är väldigt bra.
 
Fortsätter supergilla kalendern :) :). Egentligen vet jag inte riktigt varför :D Sååå bra är ju egentligen inte storyn, men ja, jag gillar den ändå, vilket är kul!
Tror mycket är mammans förtjänst, tycker hon är väldigt bra.
Jag gillar inte mamman. Det är för mycket skådespeleri för min smak. Som att hon hade velat vara på dramaten eller så.

Men jag gillar kalendern och resterande. Fnissar glatt åt alla fånerier.
 
Det var inte så himla allvarligt men det blir fel för mig, i mitt huvud, när dom kallar den kyrkan för Domkyrkan.
Okej, håller med om att det låter lite konstigt för den lilla kyrkan, likaså att de har en biskop eller att poliserna ser ut som amerikanska sheriffer 😄 En fantasivärld helt enkelt men jag köper det för berättelsens skull.
 
Jag gillar inte mamman. Det är för mycket skådespeleri för min smak. Som att hon hade velat vara på dramaten eller så.

Men jag gillar kalendern och resterande. Fnissar glatt åt alla fånerier.
Men va? Det är väl fler som är utbildade skådespelare (som hon är exempelvis) men som gjort tv-serier också i casten? Tycker alla gör ett jättebra jobb så sett.
 
Men va? Det är väl fler som är utbildade skådespelare (som hon är exempelvis) men som gjort tv-serier också i casten? Tycker alla gör ett jättebra jobb så sett.
Okej 👌
Jag tycker iallafall inte att hon är så bra och det kan jag väl få tycka eller?
Vissa gillar ju den sortens skådespel och uppenbarligen så gör andra inte det.
🤷
 
Okej, håller med om att det låter lite konstigt för den lilla kyrkan, likaså att de har en biskop eller att poliserna ser ut som amerikanska sheriffer 😄 En fantasivärld helt enkelt men jag köper det för berättelsens skull.
Jo jag fattar att det är fantasi.
Att jag skrev fel fel fel var i Magnus och Brasse anda.
Vilket förstås inte går fram i text även om det var tydligt i mitt huvud så det var ju dumt.

Det var som sagt inte speciellt seriöst alls men iom jag sett den kyrkan, och även den riktiga Domkyrkan i stan, varje dag i många många år så blir det lite bakvänt för mig.
Är inte så vanligt att det spelas in fantasivärldar här uppe så man hinner vänja sig vid att det man ser inte hänger ihop.
Är vi på tv så är det lokalnyheter
😁
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp