Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fick era katter några presenter igår på självaste julafton?
Isåfall vad?
Lägg gärna in en bild på honom/henne som togs igår!
Min misse fick massor av presenter av familjen och några av släkten. Han fick matburkar i olika smaker och sorter, en påse med kattgodishjärtan och en hel hög med leksaker: råttor, bollar och tillochmed en liten julstrumpa med en pingla som han älskar.
Var tvungen att ta en bild på honom för han var så söt när han låg där mitt i julklappsutdelningen.
Min kisse fick en ny kudde att ligga på i fönstret, men än så länge har hon vägrat att använda den
Fast hon gillar bäst att leka med och tugga på paketsnörena och prassla runt i de gamla presentpapprena... Det är mycket roligare än innehållet tycker hon:smirk:
våran lilla sötis fick en soffa. som man kan bädda ut till en bäddsoffa, fast då är den inte lika rolig.
han fick också en matchande filt, som ligger i "hans" fotölj (?), samt några nya "möss", och kattgodis.
Hundavel & Ras Ja jag har sett och hört det där med rädslor med.. mest nu efter jag köpte min.
Men som valp var han inte alls som en terrier. Han var...