julklapps-önskningar 2010

Sv: julklapps-önskningar 2010

Både önskar mig och att jag letar efter ett svart läderhackamore med långa skänklar och ett svart sidepull träns med nosdelen i råhud.

Man får se om tomten kommer annars får man ju fortsätta kicka efter jul.

Bidrag till hästen som jag vill köpa men det går sådär..... annars en ryktväska och nya ridstövlar.

KL
Jag har köpt mig själv en tidig julklapp, ett par svart/bruna SoftUp stigbyglar.

Sen så önskar jag mig pengar till en lite "fin ridhjälm" och en ny säkerhetsväst.
Ett par dressyrstövlar skulle inte sitta fel heller.

Hästen har redan allt verklgien, jag ahr bara köpt till honom senaste året så tänkte jag kunde få nåt haha

Ett par fodrade treadstone ridstövlar, bruna.
En Pikeur Salina jacka.

Ett par fodrade Roeckl handskar som jag vet jag kommer få :p

Ett par bra thermobyxor som inte är för klumpiga! eller en ridoverall

Lär komma på en del annat också..

Iår önskar jag mig faktiskt lite häst/ridgrejer och det mesta får jag nog med :)

Till mig:

Sonnenreiter Dakota eller Ástund ridbyxor
"Vanliga" ridbyxor
Ny ridhjälm
En väst att ha på dressyrtränignarna
Sprenger Bow Balance stigbyglar
Barnes Buckle
Fodrade och odfodrade skinnhandskar

Till hästen:

HW Rambo transportskydd
Stübben svart träns med londonfärgad fodring
Rhino Wug heavy

kl

Jag vill ha ett par varma vinterridstövlar, utan gummifot eller stålhätta, det blir för jäkla kallt när man rider tycker jag. Och så vill jag ha en rid-bh till, har testat den senast inköpta ett par månader nu och är mycket nöjd, så en sån till kan jag tänka mig. :)

*kl*

I hästväg önskar jag mig godkända bakbenskydd så att jag o lill-ponnyn kan komma ut på tävlingsbanorna nästa år om piloten vågar hoppa :angel: samt dressyrskydd till tävling (framridning) i stil med Protectors.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver hjälp! Det är dags att börja fundera på en julklapp till min tränare. De senaste åren har jag fyllt på hennes schabrakförråd...
Svar
8
· Visningar
753
Senast: Tilly_85
·
Övr. Barn Vad önskar sig era barn i julklapp? Sonen på 8 önskar ha en playstation 4 och en mobil 😅 Dottern på 6 önskar sig slime, squishmallows... 2
Svar
23
· Visningar
1 661
Senast: Osthyvel
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 114
Senast: Görel
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 412
Senast: Silje
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka