Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag nominerar julflamingon på Rusta för övrigt!
Det här är inte en okej tråd! Det är inte ens oktoberVi lär väl ha en tråd i år också tycker jag! Vad har ni för planer? Vad köper ni? Vad ska ni ha för gran? Vad blir årets julflamingo?![]()
Säg det till Rusta! Det är deras fel!Det här är inte en okej tråd! Det är inte ens oktober(fast jag älskar flamingosarna)
Det här är inte en okej tråd! Det är inte ens oktober(fast jag älskar flamingosarna)
I hate you!Jag älskar julgranskulor (så mycket att jag har uppe en del av dem året om) och vill gärna ha så många olika som möjligt (både färgmässigt och formmässigt). Jag har precis upptäckt följande webbaffär: https://bombkarnia.pl/index.php?route=common/home och tänkte gå loss lite där nu inför julen...
![]()
Det är inte riktigt min grej att planera julpynt så långt i förväg, men redan i somras plockade jag och dottern kottar som sen ska bli ugglor att hänga i granendessa kottar brukar inte finnas på marken senare än så...
filtbitar och sånt saknas fortfarande dock.
Visa bifogad fil 19881
Den var ju urtjusig!Den här (från Pinterest) tycker jag är otroligt fin om man vill börja dekorera tidigt med julkulor.....
Visa bifogad fil 19889
Visst är deMen, så söta! Det pysseltipset tillåter jag mig att stjäla till min kommande gran, om jag kommer över lämpliga kottar!