Jag håller med, jag är ytterst skeptisk till smakerna i årApropå det, jag känner mig ambivalent till årets Blossa... Limoncello? Jaja, den kan inte vara värre än kaffe-eländet iaf![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med, jag är ytterst skeptisk till smakerna i årApropå det, jag känner mig ambivalent till årets Blossa... Limoncello? Jaja, den kan inte vara värre än kaffe-eländet iaf![]()
Jag håller med, jag är ytterst skeptisk till smakerna i årMen självklart måste den provas och bedömas
![]()
Jag var skeptisk förra året också... men den var ju jättegod (perfekt till saffranskladdkaka).
Fråga @athena_arabiansAlltså va!!?? Julflamingo!?
När började man med det? Det låter på er som om det är tradition sedan länge. Jag måste sovit under en sten!
Jag kommer nog inte skaffa en för det var skitfult (fast jag antar lite, att det nog är grejen).
Dock har jag redan börjat fundera på hur jag ska pynta vår nya, stora gårdsskylt som står i backen.
Dottern är hemma i år också så jag kanske får hjälp för en gångs skull. Jag hatar att pynta själv och de andra är inte intresserade alls, de jäklarna.
Jag tycker de har lite för mycket sprit i sig för att vara goda överhuvudtaget (tycker smaken försvinner) även om vissa är bättre än andra.
Men, trots det måste vi ju testa varje år....
Jag gillar ju bäst Blossas saftglögg.![]()
Fast vill man inte ha alkoholstarkt är det ju bara att koka den extra så försvinner ju spriten.
Apropå det, jag känner mig ambivalent till årets Blossa... Limoncello? Jaja, den kan inte vara värre än kaffe-eländet iaf![]()
Vilken är den godaste alkoholfria glöggen? Ska inte smaka saft eller vara för sötsliskig (blir lätt det utan alkoholen som balanserar den).
ålrajt. trots köpbojkotten kommer ett undantag flamingon. Den måste jag införskaffa. Ska få hedersplatsen året runt tror jag. Som en liten menlös protest mot ljust och fräscht.
På en camping i närheten används flamingon som symbol för swingers som vill ha besök i husvagnen. Ska visst vara en internationell symbol just för swingers. Det tycker jag gör att julflamingosarna blir än mer komiska![]()
Men vaaa vad är grejen med julflamingos?! Måste veta!
Blossa gör en alkoholfri hantverksglögg. Olika smak varje år men fjolårets var supergod!Vilken är den godaste alkoholfria glöggen? Ska inte smaka saft eller vara för sötsliskig (blir lätt det utan alkoholen som balanserar den).
Blossa gör en alkoholfri hantverksglögg. Olika smak varje år men fjolårets var supergod!Vilken är den godaste alkoholfria glöggen? Ska inte smaka saft eller vara för sötsliskig (blir lätt det utan alkoholen som balanserar den).