Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg på dollar store idag. Men vet inte om du har den affären i närheten.Är det någon som vet var man kan hitta gröna julgranskulor förresten? Gärna plast.
Haha jag ska till dollar på torsdag faktiskt, cykelavstånd ftw! Men jag fick fatt i kulor på en bortskänkessida som jag ska hämta imorrn.Jag såg på dollar store idag. Men vet inte om du har den affären i närheten.
Att det luktar kommer han få stå ut med (i viss mån) jag tror barrandet är det största problemet, särskillt med tanke på att lillkissen garanterat kommer att skaka om den ett par gånger om dagen![]()
Ikeas julpynt är inte mycket att hänga i julgranen(oj så fyndig jag råkade bli
) Nästa vecka tror jag det ska bli en räd i diverse butiker för att kolla julpynt och även gran. Ikeas julgranar va glesa och inte så fina, så ska se hur Rustas ser ut tänkte jag. Då jag kommer vara bortrest över julen, 19-26 dec, så tycker jag att jag får sätta upp julgranen lite tidigare så jag hinner njuta av den
![]()
Tillåt mig presentera, världens fulaste spishandduk!
![]()
Eh, bilden ljuger lite om färgerna, de matchar bättre egentligen...
Blev ett par grytlappar också
![]()
Får se om jag kanske syr på skråband sen för att dölja den fula kantenMen matchar julgardinerna och löparen gör de iaf!
![]()
Haha jag ska till dollar på torsdag faktiskt, cykelavstånd ftw! Men jag fick fatt i kulor på en bortskänkessida som jag ska hämta imorrn.
Här ska göras Turtles-kulor![]()