Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
i fönster 2 och 4
Eller fönster 3 och 4.
Be son och sambo stå och hålla dem i respektive fönster medan du står en bit ifrån och bedömer vad som är bäst!Gaaah!
Säg inte sådär. Sambon och sonen sa precis likadant.
Jag kan ju iofs testa, men jag vill inte sätta upp en massa krokar i onödan iom att allt är nygjort...BUHU!
Finns det någon själ här inne som kan svara på om julgransris barrar om man gör typ kransar av det och hänger i fönstret? Blir den brun och ful efter en vecka eller håller sig sånt?
Jag letar efter ett ganska stort tätt ljusnät till granen inomhus. Köpte på ÖB förra året till jobbet men i år när jag skulle köpa ett eget verkar det vara glesare. Hjälp?
Det undrar jag med! Funtar på om inte något snöre som inte syns för tydligt runt dörren kanske kan funka?Någon som har ett bra tips på hur man sätter upp en dörrkrans med så lite åverkan som möjligt på själva dörren?
Jag har en ickemagnetisk säkerhetsdörr. Vettefasiken hur jag ska fästa nåt i den. Silvertejp kanske?Har man en trädörr kan man nog slå i en liten kort spik, verkar vara rätt vanligt att göra så. Tror det har vart en spik i varje lägenhetsdörr jag bott i![]()
Jag har en ickemagnetisk säkerhetsdörr. Vettefasiken hur jag ska fästa nåt i den. Silvertejp kanske?