Bukefalos 28 år!

Jultråden 2019

Men jag fann nu smyckendahls och de har flera smycken som jag funderar på till släkten, och de är bara lite cheesy ;)
 
W542Ngold_vit.jpg

Den här blir jag sugen att ge till syrran :love:

fi-bluelagoon.jpg

Jag har tre brorsbarn också som skulle kunna få varsin sån här... :D

W4323Bgold_vit.jpg

Den här var jättefin :love: men lite för dyr tror jag..
W4328Esteel_vit.jpg

Men dessa skulle jag kunna köpa till ett av brorsbarnen men då måste jag komma på något annat till de andra två 🤔
 
W542Ngold_vit.jpg

Den här blir jag sugen att ge till syrran :love:

fi-bluelagoon.jpg

Jag har tre brorsbarn också som skulle kunna få varsin sån här... :D

W4323Bgold_vit.jpg

Den här var jättefin :love: men lite för dyr tror jag..
W4328Esteel_vit.jpg

Men dessa skulle jag kunna köpa till ett av brorsbarnen men då måste jag komma på något annat till de andra två 🤔
Åh vad fina, var kommer de ifrån?
 
Smyckendahls.se :up: har nu beställt därifrån :D med paketinslagning, jag är lite osäker på hur jag ska kunna se skillnad på dem ... :cautious::rofl:
Jag kom precis på att vi ska spela julklappspelet i år, annars hade de varit perfekt till min syster.
:D Du får säkert en förklaring på vilken som är vilken. Tycker annars det är standarden när man köper böcker, vilken var det nu..?
 
Jag kom precis på att vi ska spela julklappspelet i år, annars hade de varit perfekt till min syster.
:D Du får säkert en förklaring på vilken som är vilken. Tycker annars det är standarden när man köper böcker, vilken var det nu..?
Jag hoppas det! :rofl: Jag har köpt tre av de där fuck it armbanden men i tre olika färger som jag planerat att ge till specifika personer. Annars får jag ge alla tre till dem och be dem att välja färg själva 😅
 
Svårt att få jämna mellanrum mellan dem kan jag tänka mig, eller är det kanske lättare att få det snyggt om stjärnorna hänger fritt i luften?
Men vilken söt rosett! Och stjärnorna är jättefina :love:

De sitter inte fast på snöret :angel: Nästa variant ska limmas direkt på snöret så de sitter kvar där jag vill ha dem.
 
De sitter inte fast på snöret :angel: Nästa variant ska limmas direkt på snöret så de sitter kvar där jag vill ha dem.
Jaha! :rofl: Jag tänkte föreslå att göra ett litet hål i tippen på en av spetsarna och sedan använda knutar på snöret för att få dem sitta där man vill ha dem, så kan man återanvända dem om man vill använda dem till andra snören eller ha större utrymmen mellan dem :idea: Jag tror att det kan bli snyggt!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp