Bukefalos 28 år!

Jultråden 2019

Precis klickat hem lite olika teer så att jag ska kunna göra en kalender åt mig själv :D

Mannen har rekryterat mig för att ta en vända på systemet och plocka ihop roliga öl till en kalender åt honom (vi gjorde en förra året han tänkte återanvända, men med nya ölar då såklart) så jag blev lite avis och tänkte svänga ihop en egen också. Blir nog mest choklad och te tror jag. Jättepeppad nu! :laugh:
 
Nu är jag mer än innerligt trött på Novembers jäkla gråhet. Så idag åkte dom upp! Välkommen Jul! 😍

EBAF74C1-9145-4836-AFC2-F103D4C2BD6F.jpeg
 
Köpt nya röda julgardiner, jättefina! Vi pyntade lite igår, dottern hjälpte till med att stryka och sätta upp gardinerna och så åkte nån julduk och så lite jultema på nån soffkudde. Det bara fönsterstjärnorna som ska upp sen när jag lyckas hitta dem.
I år blir det ingen gran då vi har en nio veckors valp hemma.
 
Det rödrutiga bäddsetet var i flanell. :arghh: Vem vill ha flanell som sängkläder? Varmt blir det ändå... Känns strävt?

Försökte hitta andra affärer som hade på stan, eftersom jag ändå har presentkort där. Ingen som har något tips? Var så inställd på det, vad besviken man kan bli. :laugh:
 
Det rödrutiga bäddsetet var i flanell. :arghh: Vem vill ha flanell som sängkläder? Varmt blir det ändå... Känns strävt?

Försökte hitta andra affärer som hade på stan, eftersom jag ändå har presentkort där. Ingen som har något tips? Var så inställd på det, vad besviken man kan bli. :laugh:
Konstigt material att välja. Mest pyjamaser som brukar vara av flanell 🤔
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp