Bukefalos 28 år!

Jultråden 2019

Är det någon i tråden som ska gå på julmarknaden i Gamla Stan i Stockholm?
Hittade en häst där ett år och skulle vilja ha tag på fler färger ifall det skulle finnas :)
 
Får jag börja julpynta idag? Grävt fram alla julgardiner och nu kliar det i fingrarna att hänga upp dem. Har bara två fönster med gardiner.

Nej förresten! Jag har ju i syrummet med! Klart det ska pyntas där också! Hmm, undrar om jag bara har paneler. Behöver breda till rummet. Kanske går att hänga två paneler bredvid varandra. Får experimentera lite. Och sy om gardinerna.
 
Julmuggar. Vill ge bort sådana i present och skulle vilja hitta någon/några gjorda av svenska konstnärer och som då säljs i egen regi (antingen att bara printet är gjort av de eller så hela muggarna). I nödfall kan jag köpa muggar som inte har julmotiv utan bara något svenskt motiv.
Nån som har tips? Har hittat ett alternativ men skulle gärna se flera :)
 
Julmuggar. Vill ge bort sådana i present och skulle vilja hitta någon/några gjorda av svenska konstnärer och som då säljs i egen regi (antingen att bara printet är gjort av de eller så hela muggarna). I nödfall kan jag köpa muggar som inte har julmotiv utan bara något svenskt motiv.
Nån som har tips? Har hittat ett alternativ men skulle gärna se flera :)

Lena Furbergs Mulle-muggar :D
 
Julmuggar. Vill ge bort sådana i present och skulle vilja hitta någon/några gjorda av svenska konstnärer och som då säljs i egen regi (antingen att bara printet är gjort av de eller så hela muggarna). I nödfall kan jag köpa muggar som inte har julmotiv utan bara något svenskt motiv.
Nån som har tips? Har hittat ett alternativ men skulle gärna se flera :)
Finns ett konditori i degerfors, märtas heter det. Tror jag sett nåt på deras fejjan om att de säljer handgjorda muggar. Kanske kan skickas?
 
Jag fick äntligen tag på en kalender :D Och de tomtiga sockorna fick vara med på bild också. Kom nu julen, jag är redo!

IMG_20191124_130907.jpg
 
Jag ska men inte förrän den 18/12 😊 Säg till om du vill att jag ska köpa med något!
Det är ingen brådska! Vore mest guld om det gick att få fatt på en till om det finns. Hästarna är ömtåliga dock, så lär packas ordentligt för att klara att postas. Men kan det tänkas så fixar jag en bild under dagen på vad jag menar, jag har två och skulle gärna ha någon till i annan färg än de jag har :)
 
Det är ingen brådska! Vore mest guld om det gick att få fatt på en till om det finns. Hästarna är ömtåliga dock, så lär packas ordentligt för att klara att postas. Men kan det tänkas så fixar jag en bild under dagen på vad jag menar, jag har två och skulle gärna ha någon till i annan färg än de jag har :)

Skicka bild så kollar jag! Vi har massa bubbelplast och skyddsfilm över på jobbet efter leveranser så det ska inte vara något problem att packa bra i sådana fall :)
 
Julmuggar. Vill ge bort sådana i present och skulle vilja hitta någon/några gjorda av svenska konstnärer och som då säljs i egen regi (antingen att bara printet är gjort av de eller så hela muggarna). I nödfall kan jag köpa muggar som inte har julmotiv utan bara något svenskt motiv.
Nån som har tips? Har hittat ett alternativ men skulle gärna se flera :)
Jag gillar Emma Janssons motiv så himla mycket! Säljs via hennes företag Eplaros. :) Stod på hemsidan att julmuggar kommer i december! Annars finns det nu hennes mer vardagliga med djur och natur från Sverige. Älskar också att det är retroaktiga emaljmuggar. :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp