Jultråden 2020

Kungagranen ser fortfarande lika fräsch ut som när vi tog in den. Jag har inte hittat ett enda barr. Är nog dessutom snyggaste granen vi haft 😍
Sjukt prisvärd också med tanke på att den kostade 179kr på IKEA.
Planen är att slänga ut den nästa helg, men jag börjar tröttna lite på de andra julsakerna vi har framme...
 
Vår är fin än så länge men blir att kasta ut den nu i dagarna innan den ev börjar sätta skott som förra årets gran gjorde, misstänker att det var det sambon fick nässelutslag av så vill undvika det OM det nu var orsaken.
 

Liknande trådar

Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 365
Senast: Tilly_85
·
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 565
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Visste inte riktigt vart jag skulle lägga denna tråd. Men den landade här tillslut. Födde barn i oktober -23. Mensen kom tillbaka efter...
Svar
2
· Visningar
154
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 761

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp