Just nu del VIII

Sitter i skolan med en tanke om att få en massa gjort... Det där att gå från tanke till handling är inte så jävla lätt alltså :cautious:
 
Ikea har öppnat!!! :bump::banana::bump: Känns så konstigt att bara kunna tvärfara dit!? Jag lär dock hålla mig borta ett tag. Ett nyöppnat Ikea en lönehelg? Nej tack! :p
 
Just nu är jag så jäkla glad över att jag gjorde flertalet kullerbyttor på gycklarträningen!! Har inte gjort kullerbyttor på säkert femton år, vilket känns i kroppen just nu :P
 
Just nu väntar jag på att maten ska bli klar... Åhh varför åkte jag inte förbi affärn på vägen hem och köpte nå mat?!?!? :arghh:
 
Just nu är jag glad, nervös, spänd, förväntansfull, pirrig pga att jag idag har tittat på en lägenhet!! :bump:
 
sov så jäkla gott att killen väckte mig med en massa pussar , jag sov bara till 1030 tills han väckte mig ! tror jag är rätt trött psykiskt som fysiskt nu ! polera en massa bilar och ska tänka till lägga upp jobben till dom andra på jobbet med när chefen är borta
 
Just nu hänger jag i min nya lägenhet. Jag har målat hela dagen...... Förhoppningsvis blir det klart så jag kan flytta in i helgen :bump:
 

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
5 374
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 961
Senast: Marita73
·
Svar
781
· Visningar
40 812
Senast: Liten
·
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 633
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp