Just nu del VIII

Just nu känner jag mig nöjd över att ha hittat den perfekta julklappen till sonen. Han kommer bli överlycklig :D
 
Just nu är jag ööööverlycklig att mitt schema för kvällen har ändrats!!!! Håll tummarna för att de inte ändrar igen! :nailbiting:
 
Vilka är de blandade känslorna?

Så glad att Silvana och Jinder vann! Mindre glad blev jag för att Axwell/Ingrosso och Erik Lundin vann... (gillar dock Erik egentligen) Jag tyckte att Cherries framträdande var så himla dåligt, men Herbert och Dida var å andra sidan så jääääädra bra!

Sen gillar jag varken Zara Larsson eller Dolores Haze direkt jättemycket, men kul att de fick både spela och vinna ikväll!! Skrek rakt ut också när Lorentz uppträdde tillsammans med Madi Banja. Lorentz har varit borta så länge och sist jag såg honom var han rätt risig så det var kul att se honom så här fin ikväll, hoppas hoppas att han släpper nytt snart!!! (Tycker personligen att Lorentz debutalbum är det bästa som hänt Musiksverige, men jag vet att många inte riktigt håller med)
 
Så glad att Silvana och Jinder vann! Mindre glad blev jag för att Axwell/Ingrosso och Erik Lundin vann... (gillar dock Erik egentligen) Jag tyckte att Cherries framträdande var så himla dåligt, men Herbert och Dida var å andra sidan så jääääädra bra!

Sen gillar jag varken Zara Larsson eller Dolores Haze direkt jättemycket, men kul att de fick både spela och vinna ikväll!! Skrek rakt ut också när Lorentz uppträdde tillsammans med Madi Banja. Lorentz har varit borta så länge och sist jag såg honom var han rätt risig så det var kul att se honom så här fin ikväll, hoppas hoppas att han släpper nytt snart!!! (Tycker personligen att Lorentz debutalbum är det bästa som hänt Musiksverige, men jag vet att många inte riktigt håller med)

Och jag kände inte ens igen alla namn :o P3 är inte alls min kanal så det är iofs logiskt.
 
Just nu lyssnar jag på Little Jinder på P3 Session :) liite ledsen att jag inte såg mer av hennes spelning i somras, men men... jag var väl upptagen med något annat.
 
Just nu försöker jag komma igång med att antingen söka sommarjobb eller fixa lite skolarbete. Går sisådär om man säger så :P
 
Just nu dricker jag en kopp kaffe, skriver på en hemtenta och njuter över att kunna ha dörren till uteplatsen öppen och elementet neddraget i temperatur!
 

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
5 379
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 975
Senast: Marita73
·
Svar
788
· Visningar
41 355
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 637
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp