Just nu del VIII

Just nu är jag lite trött på kattens tramsighet. Hon petar ner saker från mitt soffbord. Sen går hon upp på köksbordet. Sen bär hon iväg min pincett, min nagelsax, min nagelpetare, mitt lypsyl, mitt allting i hela världen.

Just nu lyssnar jag på "sommar i p1" och väntar på att en kompis ska komma hit och äta middag. Är lite små-trött efter första jobbpasset och börjar undra hur jag ska orka jobba 01-03 i natt och sedan börja 07.00 i morgon bitti!

Just nu är jag precis hemkommen från arbetet, trött men glad. Glad över att sambon fått sommarjobb och att vi är ett av två par som är intressanta för en lägenhet i Uppsala, hoppas att vi får den trots att chansen är liten:nailbiting:

Just nu sitter jag och är helt mörbultad efter ett långt, men roligt, arbetspass, dricker juice direkt ur förpackningen och äter gårdagens kalla pizza innan det är dags att sova för att orka med ännu en tidig morgon. Har aldrig känt mig mer student-ig som jag gör nu :P

Just nu försöker jag tagga för en lång jobbkväll i ca 30 graders värme... :wtf: Kommer försöka spendera så mycket tid som möjligt i bilen med full fart på ac:n :up:

Just nu vet jag inte var jag ska ta vägen.. vi fick precis veta att vi blivit erbjudna en lägenhet norr om Uppsala! Vilket innebär att jag måste börja hantera det faktum att vi faktiskt ska flytta ditt:nailbiting: innan har jag alltid skjutit undan tanken med " det går ändå inte att få lägenhet där omkring", men tydligen ville ödet något annat än att jag skulle få stanna här i min tryggazon på öa.

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
593
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 310
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: VLMF
·
Svar
2 001
· Visningar
103 954
Senast: pepp
·