Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu är jag lite trött på kattens tramsighet. Hon petar ner saker från mitt soffbord. Sen går hon upp på köksbordet. Sen bär hon iväg min pincett, min nagelsax, min nagelpetare, mitt lypsyl, mitt allting i hela världen.
Just nu lyssnar jag på "sommar i p1" och väntar på att en kompis ska komma hit och äta middag. Är lite små-trött efter första jobbpasset och börjar undra hur jag ska orka jobba 01-03 i natt och sedan börja 07.00 i morgon bitti!
Just nu är jag precis hemkommen från arbetet, trött men glad. Glad över att sambon fått sommarjobb och att vi är ett av två par som är intressanta för en lägenhet i Uppsala, hoppas att vi får den trots att chansen är liten
Just nu sitter jag och är helt mörbultad efter ett långt, men roligt, arbetspass, dricker juice direkt ur förpackningen och äter gårdagens kalla pizza innan det är dags att sova för att orka med ännu en tidig morgon. Har aldrig känt mig mer student-ig som jag gör nu :P
Just nu är jag jäkligt glad! Efter en tung vår med hur många förlorade budgivningar som helst har vi äntligen köpt hus! Dessutom på landet som är drömmen!
Just nu försöker jag tagga för en lång jobbkväll i ca 30 graders värme... Kommer försöka spendera så mycket tid som möjligt i bilen med full fart på ac:n
Just nu vet jag inte var jag ska ta vägen.. vi fick precis veta att vi blivit erbjudna en lägenhet norr om Uppsala! Vilket innebär att jag måste börja hantera det faktum att vi faktiskt ska flytta ditt innan har jag alltid skjutit undan tanken med " det går ändå inte att få lägenhet där omkring", men tydligen ville ödet något annat än att jag skulle få stanna här i min tryggazon på öa.
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Ja, det finns samma funktion på BPH. :)
Något man också kan göra om det handlar om avelshundar som har flera avkommor som gått BPH är...