Just nu del VIII

Just nu borde jag verkligen sova! Kan även tillägga att grannen kastade ut alla besökare vid 22:30 så han höll vad han lovade; att inte festa högt eller allt för sent :)

Just nu sitter jag hos kompisens svärfar och väntar på att vi ska gå till lekparken någon gång. Vi skulle bara gå hit och möta upp dem och gå till parken. Istället har vi blivit sittandes här halva dan och verkar aldrig komma härifrån. Nu ska vi tydligen fika också, både jag och barnen frågar om och om igen om vi ska gå iväg snart. Men inget svar, börjar bli rätt less.
Skulle såklart kunna gå hem bara, men ungarna ser ju fram emot lekplatsen. Suck

Skulle de fika först hade de ju kunnat sagt det, så hade vi kunnat gå direkt till lekparken eller hem en sväng först. Blö.

Senast ändrad:
Just nu har jag och hunden precis kommit in efter att ha suttit i grannens trädgård i ett par timmar. Hennes son, sonens kompis och sonens hund var också där. Väldigt trevligt, som vanligt :)

Just nu sitter jag och smsar med en glad (och alkoholpåverkad vän) som firar sin examen, smsen består mest av glada lyckotjut från honom:D

Just nu funderar jag på om jag ska gömma min väns saker så hon inte kan bege sig hem till fastlandet över sommaren, vill ju ha henne kvar här på ön!:(

Just nu är jag väldigt trött efter att ha jobbat 7-16 följt av hämtning av dottern, fotbollsmatch (MFF-DIF), stallet, matlagning och dusch.

Just nu sitter jag och funderar på hur man som hundägare kan lämna hunden ensam i en helt ny lägenhet.. hundstackars har suttit och ylat i 2 timmar nu :(

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
591
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 310
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
128
Senast: VLMF
·
Svar
2 001
· Visningar
103 927
Senast: pepp
·