Just nu del VIII

Just nu sitter vi och samlar motivation för att gå hem, sätta oss i bilen och åka till badet. Lagom svalt i bilen nu, stått i solen hela dagen :p

Just nu rostar jag bröd, men som vanligt glömmer jag bort det så att det är alldeles kallt och läskigt när jag kommer tillbaka :p

Just nu försöker jag få någonting gjort här hemma = ligger och kollar på del två av serien '1864' och försöker att inte hosta upp lungorna samt kurera min feber och mina brännblåsor under fötterna. Dagens tips från coachen: gå inte barfota på varm asfalt..

Just nu är jag lite grinig för att skorna som jag blivit tipsad om inte tycks finnas i damstorlek när skon är svart :mad: (Den beige-turkosa är mkt snyggare men det hjälper inte när skorna måste vara svarta :p )

Just nu slötittar jag på sex and the city och försöker ignorera att jag måste jobba imorgon (och att det är 4 hela dagar kvar innan helg :arghh:)

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
593
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 311
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
134
Senast: VLMF
·
Svar
2 001
· Visningar
103 961
Senast: pepp
·