Just nu del VIII

Just nu är jag väldigt nöjd med mig själv för att jag har fått så mycket gjort det senaste dygnet! Packat flyttlådor, tränat, byggt möbler, fixat nytt bankkonto, betalat räkningar, avslutat diverse medlemskap, ansökt om skattereduktion, bokat läkartid, bokat frisörtid, skickat tackkort... Fy vad jag är duktig! :D

Är på väg hem från jobbet. Dagen började spännande med ett nerspytt tåg och en avbruten fordonsnyckel men efter det har det bara varit långsamt och segt.

Just nu dricker jag kaffe och har en liten mini-paus i mitt dokumentär-maraton på YouTube. Har kollat på en dokumentär om anorexi och är alldeles strax klar med en om Broadmoor (blev riktigt glad när jag hittade en om Broadmoor jag inte sett!). Skäms nästan lite över min fascination av mentalsjukhus/mentalsjukvård..! Då menar jag inte som "underhållning" utan jag vill verkligen lära mig mer och förstå :) Så om det är någon som har några tips om dokumentärer i den genren så är det bara att skriva ^^

Just nu dricker jag kaffe och har en liten mini-paus i mitt dokumentär-maraton på YouTube. Har kollat på en dokumentär om anorexi och är alldeles strax klar med en om Broadmoor (blev riktigt glad när jag hittade en om Broadmoor jag inte sett!). Skäms nästan lite över min fascination av mentalsjukhus/mentalsjukvård..! Då menar jag inte som "underhållning" utan jag vill verkligen lära mig mer och förstå :) Så om det är någon som har några tips om dokumentärer i den genren så är det bara att skriva ^^
Du får gärna skicka pm med länk till dokumentären om anorexi :)

Är precis hemkommen efter en kväll med lite gyckleri och eld-lek. Denna gången var jag dock inte med och lekte med elden speciellt mycket (är väldig nybörjare fortfarande) så jag lekte mest :)

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
620
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 357
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: VLMF
·
Svar
2 001
· Visningar
104 469
Senast: pepp
·