Just nu del VIII

Just nu får jag vansinnigt mycket skit från den som påstår sig vara min bästa vän, rena personangreppen bara för att jag påpekade att länken hon delat på fb är fejk. Tydligen är jag korkad och kommer bara med dåliga ursäkter för att jag inte får jobb. Samtidigt som hon upprepade gånger påpekar hur jäkla perfekt hon själv är som minsann jobbat sedan hon var 15 yada yada.
Plötsligt känns det jäkligt lockande att flytta hem till Gävle igen. Där är folk åtminstone trevliga.

Just nu försöker jag förlika mig med tanken på att jag måste börja träna :arghh: Naprapatens order :cautious: Vill inteee, suck.

Är precis klar i tvättstugan och ska nu ge efter för en, något konstig, craving; rågflingegröt där lingonsylten fått koka med från början. Mums!

Just nu läser jag ikapp allt jag skrev i natt och det är otroligt underhållande (och ibland lite jobbig *harkel*) läsning då jag kanske hade inmundigat lite alkoholhaltiga drycker.
Det här är min favoritkonversation just nu (svart-markerad är jag):
- Donken
- Vart är du?

- På ***
- Kom till Donken
(Här hittar vi tillslut varandra, dock lyckas vi bara hålla ihop gruppen på fem personer i typ tre minuter..)
- Vart är ni?
- *** Har stängt
- Jag blev dragen till ***
- Ok vi kommer dit
- På toaletten
- Vi är på ***
- Nej

Bubblare:
Hej
Ehm... Vart är ni?
*tumme upp*
Följt av sex stycken meddelanden med ordet "spam"
"Missat samtal från ***"
Och från i morse:
Ehm....m glömden jag min fårskinnsfäll hos dig?

Funderar på om det får vara uppehåll några dgr eller om det blir mer regn. Min gräsmatta är som en blöt tvättsvamp/sumpmark men skulle verkligen behövas klippas.

Fnissar lite åt att jag precis vann ett par hundfigurer i porslin på tradera som min sambo tyckte var förskräckligt fula:D

Just nu borde jag packa men kommer mig inte för. Skyller på att jag fortfarande har saker i tvättstugan som ska med (förutsatt att torkskåpet fungerar tillräckligt väl för att få skiten torr på 40 minuter :banghead: ). Funderar på att svänga inom affären och köpa något men kan inte komma på vad jag är sugen på. Vill ändå fira att månadens jobbmarathon är över och att jag nu har en veckas semester :banana:

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
620
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 355
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: VLMF
·
Svar
2 001
· Visningar
104 469
Senast: pepp
·