Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Spelar Assassin's Creed som jag har gjort i sammanlagt sjukt många timmar nu, trots att jag är besviken som fan på spelet. Men... det ÄR ju roligt att härja runt på havet och sänka skepp och plundra dem och hej och hå. Det har ju inget med spelserien att göra egentligen (hence besvikelsen), och därför suger det att det är det roligaste med det. Men.

Och (spoiler) jag VISSTE att James var en förklädd tjej, det skrek ju kvinna långt väg från första mötet, och nu sätter jag röven på att hon och Edward kommer bli ihop. I sådana fall: Sämsta och mest uppenbara plot twisten i något spel eller film ever.

Senast ändrad:

Just nu är jag så jävla glad att Masterchef Australia alltid får mig att le. Bästa.
Och sjukligt, sjukligt trött.

kl

Just nu ligger jag i sängen och väntar på att sömntabletten ska börja verka. Typ 10 min sen lär jag känna av den.

knapp

Sitter jag intalar mig själv att det inte alls är mitt i natten och att jag visst har både energi och motivation att skriva klart den sista dryga fjärdedelen av den hemtenta som ska in imorgon. Är i gott sällskap av ett gäng andra kursare som är lika odisciplinerade som jag. Det är lite uppesittarkväll med Bingolotto känsla på vår Facebookgrupp just nu.

kl

Just nu pepskrek jag över upptäckten att den andra säsongen av Telltales The Walking Dead kommer innan jul.
Herreguuuuuuuuud.
Mvh förbereder mig på väldigt mycket lökhackande igen.

kl

Just nu samlar jag kraft till att orka åka till stallet. Det regnar, som vanligt :(

kl

Just nu spelar jag *TRUMVIRVEL* Assassin's Creed, äter choklad som det PMS:iga deppmonster jag är, och fick just veta att vännen som skulle följa med på gig om fem dagar inte kan, så då vill jag fan inte heller åka på den här ångesttrippen. Fan vad kul att jag inte lade några pengar på biljetter dit och att nästa år ändå blir 150% fuckat nu osv.

kl

Just nu väntar jag på att Grey's anatomy börjar om en timma. Riktig tråkdag!!

Blir mys ikväll hela familjen i soffan framför något bra program, det ser jag fram emot ♥

Just nu tittar jag på Secret Princes på TLC och bara hhhnngh jag behöver en karl. Snygg redhead på programmet också, awesome.

kl

Just nu borde jag sova men har mycket att tänka på, så det är svårt att somna ikväll.

Åh, det lät mysigt, hoppas ni har en bra resa =)

Matmissbrukaren: Hoppas du kunde somna, så jobbigt att inte kunna sova.

--------------

Just nu tittar jag på en intervju med Dregen och äter hembakat bröd och fil med vaniljpulver till frukost <3

//r

*kl*

Just nu är jag frustrerad över att jag är så dum i huvudet, då jag inte kan lista ut hur man tar sig in i ett rum på GCPD i Arkham Origins. Har löst mordgåtor, överlistat snipers och undvikit dödsfällor men jag kan inte lista ut hur jag tar mig in i ett rum för att komma åt en datapack. Åh Edward, jag älskar inte dig just nu. Alls.

// living_dead - not the worlds greatest detective. (For the moment.)

kl

Just nu tittar jag på Long Way Round med Ewan McGregor och Charley Boorman.
Såå Ewan, när ska vi gifta oss??

kl

Just nu sitter jag i bilen på väg mot bauhaus och efter det Ikea. Lämna tillbaka lite prylar och för en gångs skull få tillbaka pengar. Aldrig fel!

kl

Just nu äter jag bacon och har ihjäl folk på löpande band i GTA. Ligga med hora -> betala hora -> slå ihjäl hora och sno tillbaka pengarna + extra cash hon hade på sig. It's a business!

kl

Just nu ska jag väl strax sätta på mig kläder för att åka in till stan för att hämta ut en massa tråkmediciner. Tur dom flesta är gratis för ett tag till. Känner att jag hellre lägger pengar på annat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 904
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 253
Senast: qitis
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 864
Senast: monster1
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 397
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Eurovision 2025
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur