Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Alltså jag har aldrig skrivit något mer ostrukturerat än det här, jag ska inte ha tillgång till en dator när jag är arg och trött och har väl redigerat inlägget typ 10 gånger utan att få det bättre nu. Men tack.
funderar på att sno hela din blogg och sen skicka runt till tidningar.
Kan ju bara ge ditt nummer när de vill att jag ska komma till arbetsintervju liksom
(När jag läser igenom 300inlägg på Fredrik Backmans blogg. Och tycker att HAN skriver lika bra SOM DU GÖR. Fattar du då eller? Va va va??)
Haha du menar så att du kan avskräcka alla potentiella arbetsgivare med alla texter som klart och tydligt är skrivna av en dödsknarknazistrasistsexist eller? Kom nu ihåg att jag enligt genusfolket på FZ FAKTISKT INTE VILL ATT MINORITETER SKA HA RÄTTIGHETER eftersom jag tyckte folk kunde sluta gnälla på kvinnorna i Hitmantrailern.
För övrigt skulle du kunna printa ut hela din blogg och skicka som personligt brev.
Just nu är jag nyss hemkommen från underbar ridtur med vänner + fin häst och ska sova. Genast. Snark.
Men du har trots allt skrivit andra inlägg
Min blogg ja. Jaja. Den ja. Ska väl... skriva i den. Också. Ja.
Just nu är jag svinigt fucking irriterad på att personen jag behöver prata med och skulle prata med idag inte besvarar sms och trycker bort mig när jag ringer. SLUTA FEGA.
Det är inte som att jag kommer säga upp vänskapen med dig, då hade jag gjort det för jävligt. länge. sedan.
Just nu sitter jag hemma hos min mamma, är trött så att ögonen går i kors på mig men ORKAR INTE masa mig ut till bilen och ta mig hem. SÅ skönt att det är fredag i morgon!!! Och att jag ligger på plustimmar och därmed kanske eventuellt kan ta helg lite tidigare (om jag bara får tråkiga uppgifter på jobbet i morgon ).
Kropp & Själ
Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Kläder & Bli fin Jag valde en klänning som jag redan hade, som är inköpt på Glinder. Det gick det med. Klänningen jag skulle ha haft har fortfarande inte...
Hästmänniskan Fast när jag tävlade B-ponny i dressyr på lokal och regional nivå så var det undantagsvis som det fanns tillräckligt många B & C-ponnier...