Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Just nu kom jag precis på att jag missade Landet runt i söndags!!!!:eek: Nåja, då har jag nåt att titta på idag.
 
Sv: Just nu...

Åka tåg åka tåg åka tåååg! Snart är jag framme, då ska jag gåå. Och gå. Och gååå!
Jag glömde kameran hemma, jag glömde kikaren hemma. Men men jag får överleva ändå.

Hej Kalmar, nu är jag här igen!
 
Sv: Just nu...

kl

Just nu blev jag galet sugen på att göra en marängtårta! Hur fläskigt är det att göra en hel tårta till sig själv...? :d :crazy:
 
Sv: Just nu...

*kl*

Just nu är jag glad. Hittade en gammal påse från bestseller.com i garderoben med ett par shorts i som jag hade tänkt returnera för typ ett år sedan. Returkoden för liten var ikryssad. Jag prova, dom passa!
Inte nog med att jag har ett par nya shorts i samlingen, jag har tydligen gått ner lite i vikt också :D. (Firar med en snickersglass :angel:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
460
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 333
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 701
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 724
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp