Just nu...

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 92 006
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Just nu sitter jag på tåget mot Arlanda, underhåller mina medpassagerare med Sabaton och Slipknot i mina grymma men läckande hörlurar, ber böner till gud jag inte tror på för att tåget inte ska bli försenat på grund av en snöflinga på spåret, och inser att det var en förbannat dålig idé att dygna.

HEJA HEJA HEJA!! :D

kl
Just nu har jag precis kommet hem efter att återigen ha somnat hos vännen ca 10min innan min buss hem gick och vaknat till lite ungefär fyra timmar senare. För att sedermera rycka åt mig ett täcke, bädda ner mig, och sova till 13-14.
Det går så bra det där... :angel:

Just nu har jag precis storstädat. Nu tar jag en liten paus innan jag sätter igång med julgodiset :D

kl

Just nu kollar jag QI, skriver på buke (att jag kollar på QI) och känner att min mentala ork för det här året är slut. Nu. Orkar. Jag. Inte. Mer.

Ve den som tjafsar med mig innan 1jan.
Eller, ve mig, eftersom det är jag som kommer bryta ihop och grina av allt och inget, eheh.

kl

Just nu ska jag strax sova efter att ha dygnat x2, och spenderat de senaste 11 timmarna :angel: på åtta olika barer/klubbar/pubar :angel: och ytterligare 4,5 timmar framför Xbox.

Gud den här resan var inte bra för min dygnsrytm eller vikt eller lever!

Senast ändrad:

KL

Just nu ligger jag ännu en morgon i sängen och försöker förgäves att sova. Inte nog med att hjärnspökena spökar - nu mår jag illa också :mad:

KL

Just nu taggar jag inför P&L genom att lyssna lite på de band som har släppts hittills och som jag inte vet något om! Hittat några jag nog vill se/höra, yey!

//r

Jag skulle varit med, så hade du på sin höjd fått i dig en ramlösa :p
(avundsjuk, vem jag?)

Kl
Just nu sitter jag på tåget till Göteborg och äter äckliga lussekatter.

kl

Just nu ligger jag i soffan och är riktigt trött. Känner inte för att åka till stallet och fodra sen.. Okej om det var 5-10 hästar, men över 50..:cool: Jaja.

...sitter jag vid en toalett på Gardermoen och leechar med mobilen på det enda eluttaget jag kunde hitta. Skrikande småbarn överallt. Döööö.

Man ska ALLTID leecha, särskilt på flygplatser ;)

Kl
Just nu tittar jag på ett program om norsk arkitektur och får lite ont i hjärtat av hur mycket jag vill dit. :love:
Kanske kan bli medlurad till Trondheim Calling i januari ändå :angel:
(eller åtminstone kolla upp priserna. dyyyyyrt :cool:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Rumsväxter 2
  • Barn med magont

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka